2015. április 7., kedd

DIY| A nagy húsvéti készülődés

Sziasztok!

Hatalmas csúszással, de megjöttem a Húsvéti bejegyzéssel, úgy gondoltam át írom a bevezetőt is, hiszen a technika ördöge kibabrált velem... Na de sebaj, jó lesz jövőre :)Három dolgot fogok most bemutatni nektek, a tavaszi dekorációt amit az egyik képen fogtok látni külön bejegyzésben mutatom meg. A termékek 90% a gyöngyvásárról van.




Az első amit készítettem az egy húsvéti nyuszi volt:
Hozzávalók:

Fonal
Mozgó szem
Filc anyag a fülnek
ragasztó
Olló


Elkészítés:
Készítsünk két pompont az egyik legyen nagyobb majd ragasszuk vagy kössük össze, kialakult a nyuszi teste. A kisebbre tegyük a két szemet és a fület, el is készültünk ezzel a remek kis nyuszival.


A kész nyuszi, ami párom szerint inkább denevér, na de első próbálkozás volt :) 
A képen látható Orchideát hamarosan mutatom :) 



Virág dekoráció:

Hozzávalók:

drót






A képek magukért beszélnek, hogy kell elkészíteni.

A harmadikat Hugómnak készítettem.

Karkötő 

Hozzávalók:
Gyönygfűző cérna

Teljesen egyszerű akár gyerkőc is megtudja csinálni, de remek tavaszi kiegészítő is: 1nagy 3 picit fűztem fel, kivétel ott ahol össze lett kötve, mert oda 4 kis virág került.


Azóta is minden nap rajta van, aminek nagyon örülök, mert örömet okoztam neked :)


Pár száz forintos tétel mindegyik tehát aki gondolja, csak ügyesen :) 

Bocsánat a késésért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése