2015. április 20., hétfő

TESZT| AVEO körömlakklemosó lapok

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Sziasztok Drágáim! Ma egy olyan tesztet hoztam nektek, amit még sosem használtam, de miután a Müllerben a pénztárnál megláttam eldöntöttem, hogy nekem ez kell! Le is teszteltem még a hétvégén mert nem bírtam neki ellenállni, de hogy mi róla a véleményem, arról később, ha érdekel akkor olvass tovább.

Nem is tudtam milyenek ezek a kis lapocskák, vagy mit tudnak, de belevágtam, gondoltam veszteni valóm nincs, ha nekem nem jön be akkor odaadom édesanyámnak, aki idáig minden nekem nem jött be terméket agyon dicsér.

Csomagolás: Kis krémes tégelyre emlékeztet, praktikus könnyen záródó és repülőre is felvihető, tehát utazáshoz kiváló lehet, persze ha maga a termék működik.


Ilyen fóliával van lezárva amit én csak félig téptem fel, mert gondoltam, ezzel tovább bírhatja. 15lap van benne én a 10 körmömre 1 lapot használtam el, tehát ha úgy nézzük, akkor 15 alkalomra elég, na de bevált?


Ki kell jelentenem, hogy imádom, már az illatát is, mennyei papaya illata van (a kézfertőtlenítőmnél is oda vagyok ezért az illatért)


Egy icipici dörzsöléssel nagyon szépen leszedi a festéket a körömről. amin meglepődtem, az az volt, hogy ilyen olajos érzetet hagy a bőrön, de nem azt a fúj zsírba nyúltam, hanem olyan kellemes lágy érzést. szépen bele is masszíroztam a kezembe majd egy 10perc múlva lemostam, de akkor is még érződött kicsit a papaya illat.



Úgy érzem még be kell szereznem belőle párat :) 

Ti használtatok már ilyen körömlakk lemosót?

4 megjegyzés:

  1. Erről még csak jó vélemény hallottam, én is venni fogok belőle, kell egy a táskába :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon megszerettem, úgyhogy amíg lehet kapni ebben az illatban beszerzek párat

      Törlés
    2. 345ft szerintem nem olyan vészes, bár Papaya illatú így elfogult vagyok

      Törlés