2015. április 9., csütörtök

PIXIBAG az első



Sziasztok!

Tegnap nekem is megérkezett a kis csomagom! Már a neszesszerért képről oda voltam, így már ezért is rendeltem meg, na meg azért, hogy elmondhassam megtört a PIXI szüzességem, ugyanis mind a 3 fajta csomagocskát is beszereztem.
 







Mielőtt belekezdenénk, most elsőre újítottam a fényképezési stíluson és tettem be egy virágot, szerintetek így jobb? Mert nekem így jobban tetszenek a képek, ha nektek is tetszik, lehet hogy így fogok fényképeket készíteni.
 
Vegyes érzéseim voltak a csomag miatt, mert a Box számomra kicsit csalódás volt, de na majd most és na majd most megtört, IMÁDOM!

A neszesszer egy csodás Fehér kék mintás, ami nekem nagyon tetszik szeretem ezt a két színt egybe :)
Amin egy nagyon pozitív üzenet is van, egyszerűen imádom nagyon nagyon tetszik.

5 kozmetikai termék lapul a neszesszerben + egy ékszer a RozettiBuzsu jóvoltából. 


A Bag tetején egy  Helia-D micellás smink lemosó kendő volt. A micellás smink lemosó arctisztitó kendő kettős hatású, gyengéden tisztit és ápol. Soha nem használtam még ilyen terméket sőt a márkától se semmit, kíváncsi vagyok rá, hogy mit tud.


A Rossetti Bizsutól ezt a szép kicsit elegánsabb fülbevalót kaptam, nekem nagyon nagyon tetszik.



 
Az Essence spirálnak kicsit örültem is illetve nem is. Ugyanis pont ezt vettem meg nem olyan régen, még nem használtam amit vettem magamnak de bízom benne, hogy nekem is befog válni és akkor remek lesz, hogy van belőle egy tartalék :)
 
 
Remélem ez a termék azt jelenti, hogy jön a nyár :)  A Hawaii Tropictól kaptunk egy 100ml-es 30faktoros napvédő krémet, aminek örülök, mert a tengerparton igencsak jól fog jönni, csak jöjjön már legalább a tavasz :)



Pantene-től egy regeneráló sampont kaptunk, sose használtam még a márkától sem sampont sem semmi mást, de az illata már meggyőzött. ha elfogy a mostani samponom tuti, hogy kipróbálom, megnézzük mit alkot a haj növesztésben lévő hajammal :)


Dovetól pedig egy új formulás tusfürdőt kaptunk, szintén teljes kiszelésben. Kicsit sajnáltam, hogy nem a mandarinosat kaptuk, de hát ehet véletlenül belerepül a kosaramba... bár még mindig rengeteg tusfürdőm van :(


Ez, most annyira én vagyok nagyon ki tudom majd használni, tényleg szuper kis neszesszer volt.



Nektek, hogy tetszett?
Jó vásárlást aki épp Glamour napozik mint én :) Napokban jövök arról is beszámolóval :)

3 megjegyzés:

  1. Nem nagyon szeretem az ilyen összecsomagolt termékeket, de a neszesszer tényleg tetszetős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából tényleg olyan termékek voltak benne aminek örülök, na jó a spirál helyett jöhetett volna más, de nekem így is tetszett :) A neszeszer pedig tökéletes lesz majd utazáshoz :) Ha picit kisebb lenne akkor simán hordanám a táskámba is :)

      Törlés
  2. nekem a pixibag egyáltalán nem jött be eddig sosem, most sem, a pixibox-ban reménykedtem múltkor is, de hát... én szerintem nem rendelek több pixit, nagyon jól sikerült az eleje az egész kezdeményezésnek, de most már csökken a színvonal :(

    VálaszTörlés