2015. július 21., kedd

DIY| Szemránckrém


Sziasztok! Ma ismét egy DIY bejegyzéssel készültem nektek, mégpedig egy szemránckrémmel, amihez nem is kell sok minden és szebbé teszi az arcbőrt, illetve a szemránc kialakúlására is tökéletes :)

Hozzávalók:
Kókuszolaj,
E vitamin, 
csipkebogyó olaj,
 argánolaj
tégely amibe beleteszem  (allinpackaging oldalról) pontosabban ez az a kis tégely


Az elkészítés pofon egyszerű, az alapanyagokat összekeverjük majd bele adagoljuk a tégelybe. Amit hogyha rám hallgattok kicsit melegebb időben csináltok, mert a legelső képen ugye egy elég sűrű állagú krémet láttok. De most, hogy melegebb van így nagyon szép olajos állagú.


Nem mondom, hogy 23 évesen tele vagyok ráncokkal, de már egy két helyen megjelent, ezért azokra a pontokra szoktam belőle kenni, nem hú de látványosan de talán már halványodnak. De inkább a megelőzés végett használom.

A tégely fantasztikus, pont annyi jön ki a pumpa megnyomásával mint amennyire szükségem van. Aki akar egy gyönyörű tárolót az szerezze be.


4 megjegyzés:

  1. A hidratálás sosem árt :) A sok nevetéstől lehetnek mimikai ráncok, ez van, a krém meg feltölti őket, főleg, ha száraz a bőr. Igyál sok folyadékot is! Nekem szörnyen zsíros a bőröm, a szememnél is, még jó, hogy légkondiban ülök, csak este kell krémeznem. Még sosem csináltam ilyen krémet, szerintem rámromlana, egy 40 ml krém fél évig kitart, gondolhatod, már szinte lejár. Testápoló egy fogy évente...nem vagyok egy nagy krémfelhasználó :) (Bezzeg a spirálok és lakkok és púder, na az rengeteg fogy, hármasával veszem őket.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is minden nagyon sokáig elég. Látszik is az elfogytak bejegyzéseken, hogy mennyire nem fogy semmi :( Pedig úgy szeretek vásárolgatni

      Törlés
  2. Ez nagyon jó, csupa szép alapanyag, csak jót tehet, imádom a DIY-okat.:)

    VálaszTörlés