2015. július 31., péntek

TESZT| Playboy Play it Sexy Parfüm





Sziasztok! Parfüm teszt még nem volt a blogon bár szerintem sok minden nem volt még na de mindegy . 
Így ma egy Playboy parfüm lesz a főszereplő, mégpedig a Play it Sexy. Ha érdekel mi a véleményem róla akkor olvass tovább.



A playboyparfüm üvege nekem mindig is tetszett, sokáig kiszerettem volna próbálni, de valamiért mindig más parfümöt vettem illetve kaptam. Tavaly volt egy akció hogy ha X ezer forint összegben vásárolsz kapsz egy Playboyos esernyőt, akkor szereztem be a Play it Sexy parfümöt, tusfürdőt és dezodort, a tusfürdőn kívül már mindegyiket kipróbáltam és ki is alakult róla a véleményem.
Összetétel/Illat:

Fej:
 bors, mandarin, grapefruit
Szív:
 édesgyökér, jázmin, virágos tónusok
Alap:
 pacsuli, tonkabab, szantálfa, vanília

Kiszerelés:
30 ml, 50 ml, 75 ml

Csomagolás:  Egyszerű kis üveg, ami átlátszó így a arfüm színe szépen látszik, a kupakja a megszokott Playboy nyuszi. Nekem nagyon tetszik olyan csajos.
Sosem teszteltem még parfümöt, úgyhogy igyekszem a lehető legegyszerűbben és legérthetőbben elmagyarázni az érzéseimet vele kapcsolatban.

Legelsőre nagyon erős fűszeres illat csapja meg az orrunkat, majd nem sokkal később a mandarin és grapefruit édes illata dominál. Fűszeres gyümölcsillat, amiből játékosan kiérződik néha a mandarin, néha a grapefruit. Lassanként csatlakozik hozzá a vanília is, majd némi idő elteltével a gyümölcsöket leváltják a virágosabb, lágyabb tónusok.

Ahogy egyre szolidabb lesz az illat én úgy szokom meg, a meglepetés akkor ér mikor reggel 7kor magamra fújom és utána délután 4-5 körül megkapom, hogy de finom illatod van mit használsz!

Ha rajtam van sokkal magabiztosabb vagyok, nagyon szeretem az illatát, ha elfogy jön az utánpótlás, mert tényleg nagyon megkedveltem ezt a parfümöt.

Ti használtátok már? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése