2015. július 24., péntek

TESZT| Garnier Pure 3 in 1 ~ Termékvélemény




Sziasztok! Ma egy Garnier arctisztító termék tesztet olvashattok, évekkel ezelőtt anyu egyik barátnőjétől kaptuk ajándékba az elsőt, amit rögtön megszerettem, így újra kellett vásárolnom. De hogy pontosan miért és mit tud a krém azt ha tovább olvastok megtudhatjátok.







 A terméket alkalmazhatjuk arclemosóként, bőrradírként és maszkként is.A fehér és kék színű apró szemcsék kellemesen tisztítják az arcbőrt és a pórusokat. Eltávolít minden szennyezősét és a habkő tartalma az elhalt hámsejtet. Használat után friss érzés és bársonyosan puha arcbőr marad és a szemmel láthatóan tiszta pórusok. A pattanásokkal való küzdelemben látványosan felveszi a harcot és győz. Maszkként alkalmazva mattítja a bőrt kaloin tartalmának köszönhetően.  



 Én mind három funkcióját használom, tényleg sokkal szebb az arcbőröm, puhább és selymesebb de nem utolsó sorban tisztább is. Az illatán nem érzek semmi erőteljeset, nem irritálja az arcom, pedig elég sűrűn szoktam használni.

Ti használjátok ezt az arctisztítót? 

2 megjegyzés:

  1. Látom, már megújították a külsejét. Napi használatra nekem sok volt, aztán le is szoktam a bőrradírról, lassan két éve, nagyon érzékeny lett az arcbőröm, lehet, besokallt. Pedig régebben használtam én is Garniert, lemosót is és a krémjét is, világoskék tubusban volt. De most már csak tényleg nagyon kímélő dolgokat használok. Most Baleás lemosóm van, semmi extra. Igaz, a púdert szinte minden leviszi, nincs szükségem nagy tisztításra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában ha eszembe jut, vagy lekell radírozni az arcom akkor használom, megtaláltam az álmaim arclemosóját :)

      Törlés