2015. július 13., hétfő

TAG| Summertime Madness Book Tag avagy Nyári őrültségek Könyv Tag

Sziasztok! 

Ma egy Tag-el jelentkezem mégpedig egy könyvessel. Köszönöm Hannának a felkérést. Nagyon szeretek olvasni, kikapcsol a szókincsem is bővíti illetve a fantáziámat is ami szerintem roppant jó. Az utóbbi időben, csak olvastam út közbe a zene már nem párosul hozzá. De jöjjenek a kérdések:

 
1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!
Nem olvastam szerintem mostanság olyan könyvet, aminek a borítója igazán nyárias lett volna, így elkezdtem nézelődni, hogy milyen könyv az ami ebbe bele illene, de szívesen el is olvasnám. És megtaláltam mégpedig Donna Leon: A névtelen velencei című könyvében. Annyira gyönyörű a tenger ez a kis hajó, igazán vágyom már a tengerre, szerintem a sztori is eléggé érdekes. Lehet hamarosan elolvasom.




 
 
2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!

Na most lehet lehet sokan megfognak utálni, de igazából én Edwardék házába vágyom az erdőbe a semmiségbe, a madarak csicsergésére a nyugalomra. Nem sok időre úgy 1-2 hétre, hogy feltöltődjek:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Éppen a nyári vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád? 

Ez volt a legegyszerűbb kérdés, ugyanis egy igazán hosszú könyv. Amit nem mellesleg imádok is. Olvassátok olvassátok olvassátok :)





4. Nyári szomorúság gyötör - melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?

Oravecz Nóra 99 lélekerősítő gondolat

Ha éppen nincs túl jó kedvem ezt a könyvet lapozgatom. Nagyon jó idézetek vannak benne.







5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti bébid? 

Lakatos Levente előbb említett könyvéből Anton. Egyszerűen imádom azt a pasit, bár ugye a képzeletünk olyannak találja ki amilyennek mi akarjuk. De amúgy természetesen azt akarom, hogy Zsoltim üljön ott mellettem és ő legyen a párom.



6. A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?
  Negatív karaktert nem szeretnék, hogyha a legjobb barátom lenne, így ennek nem is néztem nagyon utána, illetve ez volt az első ami eszembe jutott. Tehát nem nem szeretnék, sok sok pozitív karakter jöhet.

 Töltsétek ki és linkeljétek a bejegyzést:)

2 megjegyzés:

  1. Ahh, Edwardék háza nekem is tetszik, stílusban is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az annyira jól meg lett csinálva hogy az hihetetlen :)

      Törlés