2015. július 28., kedd

DIY| Tengerész szett





Sziasztok!
Miután 3 hét múlva végre életem első tengerparti nyaralására megyünk, így elkészítettem egy hozzá illő ékszer szettet. Ami nagyon közel áll a szívemhez, mert tényleg nagyon egyszerű, de annál mutatósabb. Az ékszerszett egy karkötőből és egy nyakláncból áll. Az anyagok a már többször látott gyöngyvásárról szerezhető be, mindenről kaptok linket :)











Na de vágjunk is bele.


 Tehát kezdjük a legegyszerűbbel amihez le kell vágni (fogóval a legegyszerűbb) a láncból egy akkora darabot amekkorára szeretnénk a láncot.


Mi kell még hozzá:

Hajókormány medál
szerelőkarika
kapocs

Miután levágtuk a megfelelő méretű láncot utána mind a két végére felteszünk 1-1 szerelőkarikát, az egyik végébe a kapcsot is belehelyezzük. Következő lépésként kimérjük a láncunk közepét ide egy szerelőkarikával felhelyezzük a kormányunkat. Akár még díszíthetjük több medállal nekem így jobban tetszett. 



Jöhet a karkötő ami egy picit bonyolúltabb lesz mint a nyaklánc, de csak a méregetéssel.

Hozzávalók: 
Lánc
szerelőkarika
kapocs
Vitorlás csomag
csikóhal medál






Az első és a második lépés ugyan az mint a nyakláncnál, lemérjük a láncot két szerelő karika + kapocs felhelyezés. Itt én 5 fityegővel dolgoztam, így ezt az 5öt osztottam el egyenlő távolságra. Majd a szerelőkarikákkal feltettem a fityegőketés már kész is. Irány a Balaton vagy a tenger és az ékszerünk is a környezethez fog illeni. 




Nektek, hogy tetszik? 









2 megjegyzés: