2015. július 12., vasárnap

PIXIBAG| Festivál különkiadás

Sziasztok! Hozzám is megérkezett már a Pixibag különkiadása, amit nagyon vártam, bár ne ma fesztivál szezon miatt, hanem a nyaralások miatt, hogy milyen hasznos dolgok lesznek amiket tudok vinni. Van benne 1-2 termék amiben csalódtam, de összességében megérte úgy gondolom. Ha érdekel mi az ami nem nyerte el a tetszésemet és mi az ami igen, akkor olvass tovább.






Már a csomag kinyitása után nagyon megtetszett a zsák, annyira szép ez a betűtípus és a zsáknak ez a csillogósabb fekete színe nagyon tetszett. Bár már a strand táskám megvan, de úgy érzem mindenképp fog velünk jönni Horvátországba :)

Amit nagyon hiányoltam, az a kis leírás ami eddig mindig volt a csomagokban. De hát így is feltaláltam magam, mi volt a csomagban.


A szóró lapok mellett egy kis meglepetés lapult amire én azt hittem, hogy valami cukor, de kiderült, hogy nem. Nina Ricci Les Délices parfüm minta amit még nem tekertem ki mert olyan szép, így nem tudom megmondani, hogy milyen az illata. 


A csomagba kukucskálást követően :)


 Vöslauer 2 dl ízesített ásványvíz 
Nagyon félek ettől a víztől, ugyanis az előző  sima nem ízlett, olyan volt mintha csap vizet ittam volna. Pedig reménykedtem, hogy finom lesz. Grapefruitos ízesítésű víz remélem finomabb lesz, hisz szeretem nagyon ezt a gyümölcsöt. Lehetne picit nagyobb üvegben, de tuti nem fogom kidobni, mert ha rövid távra megyek akkor is legyen nálam majd víz.



Aussie Beach Waves hajpermet (teljes kiszerelés  150ml)
Még nem próbáltam a márkától semmit, de nagyon örültem, hogy lapult egy ilyen a zsákban, egész addig amíg rá nem jöttem, hogy mi van benne. Ugyanis ez a haj permet, a természetes kocós göndör hajat hozza létre. Ami nálam nem nagyon jön be, jobban örültem volna egy száraz samponnak, amit ugye a fesztiválon nagyon jól kitudna használni az ember. Kifogom próbálni a terméket, de nem lesz a mindennapi barátom már most tudom.


Borotalco spray dezodor (45ml)
Nagyon örültem neki, hiszen a kis méretű dezodoromban már kevés van, és nem akartam volna egy újat venni, a nagyot meg nem szeretném cipelni az utazásra. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz ez a dezodor, mit tud. Sok helyen olvastam, hogy méretbeli gondok vannak vele, nekem teljesen megfelel mert elfér a nesszeszeremben is könnyen. 



Caosept kéz- és bőrfertőtlenítő gél
Na, végre egy igazi fesztivál kellék, ami szerintem kihasználható!Fogytán a papayás fertőtlenítem, így mindenképp kerestem az utánpótlását, de így nem kell vennem, kíváncsi vagyok, hogy tényleg nem szárít e illetve milyen érzés lesz a használata után a kezem. 

 
Signal White Now fogkrém
A legjobb termék a csomagban, ugyanis kell kis méretű fogkrém de igazából nem is nézelődtem még szét, de így nem is kell. A csomagom biztos pontja lesz. A csomagja nagyon szép kék.



Dr. Kelen napozás utáni balzsam
Eddig én az Avon napozás utáni krémjét használtam, de most biztosan őt fogom vinni magammal, ugyanis már használtam a márkától krémet és nagyon jó volt. Nekem nagyon nagyon tetszik, az illata is finom, remélem segít majd a napozás után. Majd írok róla mindenképp.

 
Kneipp derűs aroma tusfürdő citromfű kivonattal 
Ez a termék az ami az előző Pure boxban található tusfürdőt letaszítja a trónról, az az isteni citrom illata egyszerűen mennyei úgyhogy jön jön jön velem. Nem tudom, hogy kis kiszerelés e vagy nagy. De szerintem a 4 éjszakás utazásunkat pont lefogja fedni, de azért lehet befogok dobni hozzá valami mást is.

Rosetti Bizsu fejkendő+hajgumik
Még egy kivetnivalóm van a dobozban található dolgoknál, ez pedig a Rosetti Bizsus pakkban lévő fejpánt. Nagyon jól néz ki, de én sosem hordok ilyet, főleg, hogy nagyon könnyen zsírosodik a hajam illetve nem is az én stílusom. Így ezzel még nem tudom mit fogok kezdeni. De a hajgumiknak nagyon örültem, főleg, hogy már szépen nő a hajam. (Tudom elmaradtam a bejegyzéssel, de csomóban hullik a hajam, így azt próbálom rendbe tenni, de már összegumizva tudom hordani)

Megvagyok elégedve a csomaggal, bár én egy két dolog helyett mást raktam volna bele. De nem lehet egy csomag sem mindenkinek tökéletes. 

Nektek, hogy tetszik a csomag?

4 megjegyzés:

  1. Nem nagyon tudnék mit használni ebből, talán a dezodor és a fogkrém elkopna, de mindenből megvan a márka, amihez ragaszkodom. A víz biztos jó lehet, én szeretem, csak drágállom. A többi termék? Vasalom a hajam, nem kell göndörítő permet :) Se hajpánt, semmit sem szeretek a hajamba rakni. Látom, van tusfürdő is, az még jó, de napozás utáni permet? Nem napozok, bár ugye ér a nap, fényvédőt használok. Fertőtlenítő helyett nedves törlőkendőt szoktam használni, ha pl. fagyit eszek, azzal lehet szájat is törölni, cipőt is, bármit, nemcsak kezet, univerzális.
    Kellemes nyaralást!

    VálaszTörlés
  2. Én is teljesen másképp állítottam volna össze a csomagot :) De ez van ennek kell őrülni :) Igazából már kb megvan mit viszek magammal a nyaralásokra :) Köszönöm, neked is hogyha most mész majd valamikor :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!nagyon jòl fogalmazól ès szèp törtènetet ìrtàl

    VálaszTörlés
  4. Szia!nagyon teszik ez a történet!❤

    VálaszTörlés