2015. július 22., szerda

TESZT| Higeen kézfertőtlenítő



Sziasztok! A higiénia nagyon fontos, főleg ha a fertőző részlegen dolgozol az ANTSZ-ben. Mindig van egy tubussal a táskámban, mert ha beérek első dolgom lefertőtleníteni a kezem, illetve ha elhagyom az épületet akkor is. Hogy miért pont ezt a terméket használom olvassatok tovább és elárulom.


Mostanában egyre fontosabb számomra az hogy mindenhol makulátlanul tiszta és baktérium mentes legyek, ezt igyekszem mindenkinek mindenhol terjeszteni, hiszen hozzánk tartozik. Az intim higiéniáról már olvashattatok a blogon, ott már elmondtam az miért fontos. Ugye mindenki minden nap fürdik, a haját is pár naponta megmossa, illetve kezet is mos. 

Az utóbbi nem mindig lehetséges, de ha körbenézünk mit fogunk meg nap mint nap rájöhetünk, hogy a kezünk érintkezik szinte a legtöbbet a baktériumokkal, kórokozókkal. Ugye kapaszkodunk a tömeg közlekedésen, ha kocsival járunk akkor az ajtókilincset megfogjuk, a kormányt. A billentyűzettel nap mint nap érintkezünk és még rengeteg más dologgal. 

Erőteljesen rászoktam mostanában arra, hogy ha nyilvános Wcre megyek akkor amikor beértem a fülkébe lefertőtlenítem a kezem illetve miután kezet mostam még egyszer lefertőtlenítem. Ugyanis így érzem azt, hogy tiszta a kezem.




A kedvenc illatom ettől a márkától a papajás, annyira finom illata van, és még hosszú ideig érezni is a kezemen. Nem szárít nem csíp, szépen tisztít.

Ti milyen kézfertőtlenítőt használtok?

7 megjegyzés:

  1. Ha ilyen helyen dolgoznék, én is parás lennék :) Meg ha BKV-zni kellene. Nagy szerencsém van, hogy gyalog járok dolgozni és óránként takarítják a vécét, látszik is rajta. Nekem kilincsparám van, utálom megfogni az idegen kilincseket. Van nálam egyesével csomagolt fertőtlenítő kendő, egyszer vettem, amikor a gyerek felemelt a földről egy döglött madarat. Azt hittem, ott esek össze. Szerencsére közel volt a DM. Amúgy nedvestörlőkendő-párti vagyok, a munkahelyen a billentyűzetet és a telefont is szoktam törölgetni meg az egeret :) Egy kisebb DM-es kiszerelésen gondolkodom, nem baj, ha van ilyen az embernél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már bentre is igényeltem kézfertőtlenítőt, így nem a sajátomat kell bent fogyasztanom. Dmből miket használsz?

      Törlés
    2. http://www.nlcafe.hu/szepuljunk/20091030/nedves_torlokendoket_teszteltunk/

      ebben a cikkben van a Bradoman, ez tényleg fertőtlenítő, de ritkán használom, lehet, már ki is száradt a tasakjában. Sima DM-es kék kis csomagolású törlőkendőt szoktam venni a mindennapokra, az mindig van nálam.

      Törlés
  2. Én is ezt a HiGeen márkájút használom, mert eddig ez vált be a legjobban. Viszonylag hamar beszívódik és nem hagy ragacsos érzetet. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is ezt használom, nagyon szeretem, hasznos kis termék:)

    VálaszTörlés