2015. július 15., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Kedvenc alkalmazások

Sziasztok! Ma ismét eljött a VKP hete Így most a Kedvenc Alkalmazásokról fogtok olvasni. Miután extra lusta vagyok mostanában így sajnos képeket nem hoztam, de szövegelést annál inkább. Kezdjünk is bele.


Amióta megvan az új telefonom a Samsung Note I. Azóta rengeteget nyúzom, sok alkalmazást telepítettem már rá, aminek köszönhetően kicsit belassult ígyy frissítenem kellett + leszedni pár alkalmazást. De hogy most mik vannak rajta figyeljetek mutatom.


Ami rögtön kint van a kezdőlapomon az nem más mint a

Hölgynaptár:
Kiknek ajánlható?
  • Azoknak a hölgyeknek, akiknek többek között egy megbízható, könnyen kezelhető tabletta-és receptemlékeztetőre van szükségük és az adott készítmény pontos szedését is monitorozni kívánják.
  • Azoknak a hölgyeknek, akik teherbe szeretnének esni, ehhez pedig rendszeresen naplózni kívánják testhőmérsékletüket, az együttlétek dátumát, illetve a peteérés várható időpontját.
  • Azoknak a hölgyeknek is ajánlható, akik nem használnak hormonális fogamzásgátlót, csupán a legközelebbi nőgyógyászati vizsgálaton pontosan szeretnének válaszolni a nőgyógyász szakorvos által feltett kérdésekre az alkalmazásban rendszeresen vezetett tünetek, adatok segítségével.
Én nagyon szeretem, mert mindig jelez, hogyha be kell venni a fogamzásgátlót, nyomon követhető a ciklustól kezdve bármi. Biztos, hogy tovább fogom használni, hogyha abbahagyom majd a bogyót.




Időkép: Riasztásokat küld, hogyha eső van a közelben. Napközben is megtudom nézni a hőmérsékletet. Ha beállítjuk akkor az aktuális helyeden is megmutatja. Pl ha angyalföldön vagy akkor ott, ha kőbányán akkor ott, ha óbudán akkor ott.

Instagram: Bár mostanában nem töltöttem fel képet, de szeretem nézegetni mások képeit.

Massanger: Kommunikáció elengedhetetlen kelléke

Viber. Szintén sokszor itt szoktam beszélgetni.

Játék: Parking Mania imádom ezt a játékot, bár még nagyon az elején vagyok 32. pája de nagyon le tud kötni

Gmail fiókom: Van mikor itt nézem meg az emailjaimat, sőt már volt, hogy innen is küldtem üzenetet.

Ponterest: Nagyon sok ötletet szoktam lementeni, amit majd idővel megcsinálok.

VÉSZ: Ez is nagyon jó alkalmazás főleg ha úton vagyok. Riaszt, ha baleset van valahol.

Water Yout Body: Ha nem az óra nézésére használod, nagyon hasznos kis program. Miután minden órában riaszt, a súlyodnak megfelelő folyadékfogyasztás miatt, így mindig iszom.



Nektek mi a kedvenc programotok?

1 megjegyzés:

  1. Az időjárást én is szoktam nézni, na most nem tudom, hogy alapból rajta van-e a mobilon, nekem az óra alatt mutatja a hőmérsékletet állandóan meg kis ikon is van, ami jelzi az időt, felhő, nap, köd, mikor mi.
    Gmail az természetesen be van állítva. Más nincs, egész nap a net előtt ülök, telefonra már nekem nem kell több.

    VálaszTörlés