2015. július 25., szombat

TESZT| Lavera-Basis Sensitive All Round Cream




 Sziasztok!  A PURE by Pixiboxban volt benne ez a krém. Ezzel a márkával sem találkoztam még, de utána nézve nagyon sok remek termékük van, amit majd idővel biztosan kipróbálok. Hogy bevált e a krém azt ha tovább olvastok megtudjátok.



"Általános használatra, érzékeny bőrre is a család minden tagja számára bio shevajjal, bio mandulával. Intenzíven ápolja, védi és táplálja különsen  száraz bőrt. Kellemes, lágy érzést ad. A mandulaolaj táplálja, a sheavaj  lággyá, selymessé teszi a bőrt, enyhe UV védelmet biztosít. Minden bőrtípusra. Német NaTure minősítéssel. Mesterséges színezéket és tartósítószert nem tartalmaz."


Külsőre olyan mint a Nivea krém natúr és üdébb változata, ugyanolyan fémdobozkában van és fóliával lezárva. A doboz színe miatt én ezt inkább nappali krémnek a niveát éjszakai krémnek gondolnám.
Az állaga sűrű, de könnyen kenhető és viszonylag gyorsan beszívódik - nem zsíros érzetű, de gazdag. Az illata valami elképesztően kellemes, enyhén citrusos, de nem édeskés. Egyszerűen tiszta és lágy. Aminek örülök, hisz mégis egy natúr termékről van szó. 


Mindentudó krém, bárhová használható, én arcra csak a szemöldökfestésnél szoktam kenni, de oda is inkább a kókuszolajat használom mostanában. Viszont amire csoda, az a lábam kiszáradásának a kezelésében 100%-ig rendbe teszi. A lábszáram mostanában nagyon kiszokott száradva lenni, így azt szoktam kenni és tényleg hatásos.


Ti használtátok már ezt a krémet?

 

2 megjegyzés:

  1. Nem ismerem a márkát. A zsíros bőröm miatt a gélszerű krémeket szeretem, egyedül sarokra-térdre-könyökre szoktam sűrűbb krémet használni, oda ez is jó lenne, de még nem láttam sehol boltban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak a T vonalban zsíros, én sem ismertem amíg a Pixiboxban nem lapult benne :)

      Törlés