2015. július 16., csütörtök

Elfogytak 2. rész


Sziasztok! Megérkezett a második rész, de már láthatjátok, hogy jobban termelt Zsolti mint én. De sebaj én is majd valamikor belehúzok, addig is nézzük mik azok amik elfogytak? Még mindig nem érzem úgy, hogy nagyon sűrűn tudnék jönni ilyen típusú bejegyzésekkel mert nem nagyon fogynak a termékek nálam.
 
Az első kupac az párom elhasznált tusfürdői igen ezt mnid május óta, nem tudom hogy csinálja, de max 2 hátig használ egy tusfürdőt. Nagyon szereti ezeket a fajtákat, mert szépen tisztít. És nagyon jó az illata is.


Dezodorok: 
A niveásról itt olvashattok bővebben. Róla nem írnék túl sok mindent, még mindig imádom. A nyári kedvenc dezodorom. 
Az adidasról hamarosan írok, elöljáróban annyit, hogy páromnak nem nagyon jött be, de részletesebben majd későbbi bejegyzésben


Folyékony szappanok:
Palvómolivet szoktunk használni álltalában, vagy babát így ez nem meglepő, hogyha elfogy. Viszont sajnos nagyon hamar sikerült elfogyasztani a Sába folyékony szappanát is. Amiről részletesebben már itt írtam róla.


Hajápolás: Mind a két termék szerepelt már a blogon bejegyzésben, így róluk sem nagyon írnék.
Pharmolane samponról itt. A  Revlon pakolásról pedig itt.


Nívea intim törlőkendő. Sajnos nem tudtam elhasználni az összeset, ugyanis én csak a nagydolgom után használom, vagy ha nyilvános helyen használom a mosdót. Így sajnos az utolsó 1-2 darab már beszáradt :(


Ezeket fogyasztottuk el május óta. Ahogy össze gyűlik ismét egy adag rögtön mutatom :)

4 megjegyzés:

  1. Palmolive szappanok nekem is a kedvencek:)

    VálaszTörlés
  2. Mivel van a közelben DM, én mindig Balea folyékony szappant veszek és Balea tusfürdőt, sokszor sensitive-et. Intim törlőkendő helyett meg nedves vécépapírt. Á, unalmas, hogy mindig ugyanazt veszem újra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nedves WC papír az milyen? Ugyan úgy le lehet húzni a wc-n? Olyat még sosem használtam

      Törlés