2015. július 27., hétfő

TESZT| NIVEA ZUHANYZÁS KÖZBENI TESTÁPOLÓ

Sziasztok!

Ma a Nivea újdonságáról, azaz a Zuhanyzás közbeni testápolóról hoztam Nektek egy tesztet. Amit szerintem már nagyon kevés ember nem próbált ki. De úgy gondoltam megírom én is a véleményem róla.

A testápolás az életemben az a procedúra amit mindig kihagyok. Kivétel amikor nagyon száraz a lábam vagy valamelyik testrészem akkor használok. De amióta ezt kipróbáltam... hogy változott e olvassátok tovább és elárulom :)





Kétféle típusban létezik, normál bőrre - fehér flakonos - tengeri ásványokkal, és száraz bőrre - kék flakonos - mandulaolajjal, csakúgy, mint a normál Nivea testápolók esetében. A színek mellett, még két méretben is kapható: 250 és 400 ml-es kiszerelésben, én az utóbbival rendelkezem.



A normál bőrre valótermékről lesz ma szó, hiszen ezt a fajtát vettem meg. A száraz bőrre lehet nekem már túl sok is lenne.

Már az első használat után  selymesebbnek éreztem a bőröm, pár nap használat után pedig  gyönyörűen hidratált, finom tapintású lett.







A termék használata nagyon egyszerű: Lezuhanyzunk a szokásos tusfürdőnkkel, majd leöblítjük. A közvetlen vízsugárból kiállva, a nedves bőrre kenjük a testápolót, majd ezt is leöblítjük. Ezután törölközhetünk és fel is öltözhetünk egyszerre.

A krém állaga kicsit folyósabb (itt kicsit azért meg is ijedtem), mint egy testápoló, de ahhoz kellően sűrű, hogy ne folyjon össze-vissza, az illata kellemes,nem hivalkodó, nem nyomja el a tusfürdőnk illatát.


Összességében , nekem ez a zuhanyzás közbeni testápolózás nagyon bevált, minden egyes nap használom a terméket, hiszen abszolút kényelmes megoldás, de mégis roppant hatékony! :)

Ti próbáltátok már vagy tervezitek a beszerzését?

2 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam ilyet, én hablabdával (minek nevezik? :) tusolok, vajon azzal is működik? Balea tusfürdőt szoktam venni és hát nem nagy örömmel, de testápolózok, ha szoknyát veszek, reggel szoktam. Ez télen lenne jó, amikor egyáltalán nem testápolózok.

    VálaszTörlés
  2. Elvileg szerintem működnie kéne azzal is. Én utálok testápolózni, mert olyan macera az egész. De ezt nagyon nagyon szeretem.

    VálaszTörlés