2015. július 29., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Álomállás

Sziasztok!
A mai téma nem más mint az álom állás. Amiről én már írtam bejegyzést. De úgy gondoltam, hogy akkor is megírom ezt a bejegyzést kicsit tömörebben.

A Kormányhivatalban dolgozom titkárnőként, bár fogalmam nincs, hogy meddig fogok még itt dolgozni, meg igazság szerint vannak is más terveim, de erről már említést tettem egy régebbi bejegyzésemben.  Szeretem nagyon csinálni azt amit csinálok, a borítékolást az iktatást. Főleg úgy, hogy nagyon jó kapcsolatom lett a kolléganőmmel is, ugye akit pár hónapja vettek fel.

Nagyon álom munka az valami rendezvény szervezés lenne, de tőke nélkül esélytelen épp ezért nem is kezdtem el tanulni hozzá semmilyen szakmát.

Nektek mi az álom munkátok?


1 megjegyzés:

  1. Most nem tudom, hogy van, régebben művelődésszervezés keretén belül lehetett ilyesmit tanulni, de biztos van rá más mód is. Én szeretem az irodai munkát, bár nekem mindegyik olyan volt, hogy ügyfelekkel kellett/kell dolgoznom.

    VálaszTörlés