2015. július 26., vasárnap

TESZT| Delia szemöldökfesték

Sziasztok! Ma egy különleges terméket hoztam bemutatni, mégpedig egy szemöldök festék tesztet! Amit már most elrontom de imádok! Annyira könnyű vele bánni 4-5 napot rajta marad szépen a szemöldökön vagyis inkább a bőrön. A szemöldökről később kopik. Na de lássuk is a tesztet: 


A hátulján le van írva, hogy kell használni, bár magyarul nincs rajta semmi, de a képek alapján meg lehet érteni. 

A csomag tartalma:
1db kis tálacska
1db spatula/fésű
1db szemöldök festék
1db aktivátor


Ilyen nagyon csúnya ritka a szemöldököm, de hát sajnos nem tudok mit csinálni vele, egyszer kozmetikus rosszul szedte ki és sajnos lyukas maradt :( 



1 lépésként kb 1 cm bár nekem az a két szemöldökömre sok.


2. lépés hozzá adunk 6csepp aktivátort 


4. lépés jó alaposan összekeverjük


Majd felkenjük a szemöldökünkre, ügyelve, hogy a szálakra kerüljenek. Hadjuk állni 10 percet.



Ilyen a végeredmény :) 

Nagyon szeretem ezt a terméket, mert tényleg jó pár napig szép a szemöldököm, nem kell ceruzával bajlódnom :)


Ti használtátok már?

4 megjegyzés:

  1. Hű még sosem használtam szemöldök festéket, de ez az eredmény gyönyörű, tényleg megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon vigyázok, hogy nehogy sok menjen kárba mert nagyon megszerettem. Előtte én se használtam semmilyen szemöldök festéket még, csak a ceruzát :)

      Törlés
  2. Anyunak vannak ősz szálak a szemöldökében, úgyhogy ő festeti, de mindig kozmetikussal, aki persze ki is szedi neki, holott nem kellene. Jó lenne egy hasonló terméket kipróbálni, ezt régóta használod? Hány alkalomra elég a kis tubus?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kozmetikushoz soha többet, vagy ha megyek akkor a volt tetoválómnál lévő kozmetikushoz, nekem is gyönyörűen beleszedtek ami mai napig nem nőtt vissza. Már 5-6 szor használtam, és még mindig van benne szerintem bőven a fele. Igaz, hogy én nem teljesen az 1cm-et nyomom ki, mert abból bőven a fele a csapban landolt.

      Törlés