2015. július 2., csütörtök

TESZT| Greenland Tusfürdő






Sziasztok!
Ma egy naturkozmetikumot fogok bemutatni nektek, mégpedig egy olyan termékről amiről én soha nem hallottam az előtt, hogy a Pure By Pixiboxban volt. Egy kicsit fogok írni magáról a cégről illetve a termékről is olvashattok egy véleményt is. Na de kezdjük is el.












 A cégről egy kis ismertető:

 A Greenland céget 1990-ben Hollandiában, Wateringen-ben alapították A cég fő tevékenysége a természetes alapanyagokat tartalmazó fürdő és testápolási termékek előállítása.

A Greenland kollekciók sajátossága, hogy 100 %-ban természetes hatóanyagokon alapszanak, legtöbb termékük az Ecocert tanusítványát viseli.

A cég nagy hangsúlyt fektet a termékek csomagolására, ennek köszönhetően 2006-ban a Milky kollekció elnyerte a FINAT Label Award díjat, azaz a világ legjobb termék elnevezéséért járó díjat a kozmetikai termékek kategóriájában. A Greenland termékeket több mint 25 országban forgalmazzák a világon.

ÖSSZETEVŐK (INCI)





Csomagolás: Henger alakú flakon aminek kipattintható teteje van, amiből egyszer fordult elő, hogy nem tudtam kinyomni az adagot, mert egyszerűen sehogy nem akart kijönni belőle. 



Illat: Szerintem mennyei citrusos illata van, a nagy melegben nagyon frissítő érzés, nem túl hivalkodó pont kellemes
TESZT

Nem kell túl sok belőle pedig a naturkozmetikumoknál azt tapasztaltam, hogy sokkal többet kell használni, nagyon jól habzik, finom illata van. Jól tisztít

Nagyon örülök, hogy a Purye By pixi doboz állttal kipróbálhattam

Ti használjátok? Mi a véleményetek róla? 

2 megjegyzés:

  1. Nálam az is szempont, hogy nem szárítson a tusfürdő, bár nyáron úgyis többet testápolózok. Nem hallottam még a márkáról, újdonság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én a nivea zuhanyzás közbeni testápolójára vagyok rákattanva, hamarosan írok is róla :)Ő kívételesen nem szárít, bár most kipróbáltam egy új borotvahabot és hát mit ne mondjak még a testápólozás sem segített kiszáradt a bőrőm rendesen tőle :)

      Törlés