2015. július 30., csütörtök

TAG| 30 SMINKES KÉRDÉS

Sziasztok! Nagyon régen volt TAG a blogon, így úgy gondoltam, hogy írok egyet, főleg miután megtaláltam Bettinél ezt a bejegyzést! Na de nem is húzom tovább jöjjön is a mai bejegyzés


1. Mikor kezdtél el sminkelni?
Igazából valahogy olyan 15-16 éves lehettem mikor körülbelül szempillaspirált elkezdtem használni, de már 18 éves koromra egy két alap sminket megtudtam magamnak csinálni. 

2. Hogyan tanultál meg sminkelni?
Voltam egyszer egy oktatáson ahol megtanítottak sminkelni, vagyis az egyik oldalt én a másikat ők csinálták meg. De igazából youtube illetve hogyan legyek jó nő videókkal kisérletezgettem.

3. Kedvenc márka?
A kedvenc márkám mondhatni, hogy az Essence kb abból van a legeslegtöbb termékem, de nagyon nagyon szeretem őket használni, mert tényleg elérhető az áruk és szerintem remek termékek.

4. Szeretsz alapozót használni? Ha igen, melyik a kedvenced?
Nagyon ritkán használok alapozót azt is leginkább télen, tavaly előszeretettel használtam az Essence CC krémjét, most idén nyáron még nem használtam, mert hála az égnek az új arc lemosómtól kezd szebb lenni a bőröm.

5. Kedvenc rúzs, szájfény és szájkontúrceruzád?
Itt a kedvencem az RL ajakkontúr ceruza mégpedig a nude színben, és a hozzá tartozó rúzst is imádom.

6. Szeretsz műszempillát használni? Ha igen, sorosat vagy tincseset?
Egyszer sem próbáltam még a mászempillát.

7. Melyik a kedvenc szemhéjpúder színed?
A barna és a bézs árnyalatokat kedvelem mostanában a leginkább. Régebben nagyon sokszor használtam a lilát.

8. Melyik a kedvenc nappali sminked?
Ritkán sminkelek, de ha ráveszem magam akkor tus+ spirál esetleg valami halvány szemhéj por illetve vagy erősebb ajkak vagy valami természetes natúr dolog.

9. Van saját sminkkollekciód? 
Egy dobozkában tartom a sminkszereimet ha az kollekciónak számít :)

10. Kedvenc ecset?
Az összes ecsetem :)

11. Szeretsz bronzosítót használni?
 Imádom, van hogy a szemhéjamra is csenek belőle :)

12. Kedvenc szempillaspirál?
Jelenleg a L'Oreal False Lash Wings Intenza szempillaspirálami tényleg nagyon közel áll hozzám.

13. Hol tartod a smink cuccaidat?
Egy Ikeában vásárolt dobozban tartom jelenleg őket :)

14. Ki a kedvenc Youtube gurud?
Fruzsi, Szandi és Evelin a nagy kedvenceim, minden videójukat nézem :)

15. Szoktál pirosítót használni?
Amikor van kedvem akkor szoktam használni. 

16. Másoltad már le híresség sminkjét?
Szerintem még nem volt ilyen. 

17. Ki a kedvenc sminkművészed?
Nincs igazából kedvencem.

18. Melyik a kedvenc éjszakai sminked?
Sötét rúzs, és cicás szem :)

19. Kedvenc korrektor?
Essence Stay All Day a nagy kedvenc, de jelenleg még tesztelgetek párat így lehet fog ez még változni :)

20. Kedvenc szemhéj primer/alapozó?
Egy ilyenem van, így még nincs kedvencem.

21. Hol szoktál sminket vásárolni?
DM és Rossmann illetve Müller.

22. Melyik a kedvenc arclemosó tonikod?
A Garnier Micellás viz, de ha nem tonik akkor a Mádara arclemosó habját imádom, mindig azt használom.

23. Kedvenc szemhéjpúder és pirosító palettád?
Lovely Naked2 dupe palettáját használom a legtöbbször.

24. Melyiket kedveled: krém, matt, púder, áttetsző-könnyed vagy csillámló szemhéjpúder?
Leginkább a matt dolgokat szeretem, bár egy egy alkalomra jól tud kinézni a csillámos.

25. Kedvenc szemhéjtus?
Az essence krémes szemhéjtusa volt a kedvencem, csak sajnos kivonták a forgalomból, így még keresem az igazit :)

27. Mindennap kisminkeled magad?
Nem, amikor kedvem van csak akkor.

28. Kedvenc púder?
Essence matt púder, vagy az RL púderje :)

29. Milyen sminktermékeket vásárolsz a leggyakrabban? 
Ami épp elfogy :) 

30. Hajlandó vagy smink nélkül is elmenni valahova?
Igen hajlandó vagyok, csak akkor nem, ha olyan alkalom van ahova kell sminkelni.


Ha tetszett, készítsétek el ti i! 

2 megjegyzés:

  1. Mennyi kérdés :) Én minden nap sminkelek, ha csak otthon vagyok, akkor korrektor-púder van rajtam. Olcsóbb márkákat szoktam venni, sminkszerekből, Catrice, Essence, Avon, ezekkel elégedett vagyok, egyedül micellás vízből, hidratálóból és fényvédőből ragaszkodom a Biodermához. Nekem alap a púder, korrektor, szemceruza, spirál, piros lip balm és persze a körömlakk. Nekem dobozban és neszesszerben vannak a cuccaim, a fürdőben, bár a szobában sminkelek, mert ott jó a fény. Nekem ez a megjelenés része, semmi más, mondhatni kötelező dolog, mint a fogmosás. Persze a lakkozás az más, ehhez az is hozzájárul, hogy az arcbőröm elég érzékeny, azzal nem szeretek kísérletezni meg sminkeket próbálgatni, lakkozni meg szeretek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nagyon sok kérdés :)

      ÉN is rá akarnék állni az alap sminkre minden nap, de lusta vagyok, pedig sokkal jobban érzem úgy magam a bőrömben. Majd ha sikerül elköltöznünk, és lesz végre egy kis saját sarkom én is majd átrendezem a sminkszereimet, de arról majd úgyis írok. Huh jó sok terv van a jövőre nézve :)

      Törlés