2015. augusztus 23., vasárnap

Életem legszebb Augusztus 20.-ja

Sziasztok! Mint ahogy a címből is kiderül ma az államalapítás ünnepéről olvashattok, egy kicsit másképp. Ugyanis történt valami, de hogy mi azt egy kicsit később osztom meg veletek. 

Valaki vagy valami leírásához szavak, mondatok szükségesek. Ez főleg így is van, de azért nem minden esetben, mert néha a szavak teljesen feleslegessé válnak. Ez így van jelen esetben is, mikor talán egy kép is elég ahhoz, hogy mindenki tudja mi történt, de azért meg kell próbálnom szavakba önteni az érzéseim, azt amit érzek most így 3 nappal utána, még mindig lehetetlennek érzem.


Mint tudjátok, Horvátországban töltöttük ezt a hetet pontosítva 17. hétfőn mentünk és 22. szombaton jöttünk. 19-én volt a 19. hónap fordulónk, ami azt jelenti, hogy már 15 hónapja élünk együtt, szeretetben igaz szerelemben. Ami számomra már különleges, hisz sosem éltem még együtt senkivel, nem tudtam milyen lesz, hogy fog működni de jelentem tökéletesen működik. Vannak kisebb viták, de ez melyik kapcsolatban nem fordul elő? 


Elmentünk vacsorázni, csendben 1-1pohár borral ünnepeltük meg a hónap fordulónkat ami előtt Bakart néztük meg ami ugye Horvátország egyik legromantikusabb városa, nem vártam semmi különös dolgot és nem is történt. Másnap végre tudtunk strandolni (erről majd a nyaralós bejegyzésben) majd úgy gondoltuk, hogy menjünk vissza a szállásra Opatijából majd megbeszéltük, hogy este a mellettünk lévő partra menjünk le. Fürödtünk jól elvoltunk, majd Zsoltim a naplementében letérdelt elém " Szeretnék kérdezni valamit, leszel a feleségem?" persze, hogy IGEN-t mondtam. Az az érzésem, hogy ez életem legszebb augusztus 20.-ja.

"Szeretnélek boldoggá tenni, amiért fényem lettél a sötétségben. Az enyémnek akarlak tudni, és a tiéd szeretnék lenni. Szeretném, ha te volnál minden ébredésemkor az első, a halálos ágyamon pedig az utolsó, akit látok. Szeretném, ha ezentúl minden kellemes és kellemetlen emlékünk közös volna, amelyeket hosszú évek múltán, a kandallónkban lobogó lángokon merengve, nosztalgiázva idézhetünk. Mert te vagy az, aki jobb emberré tesz. Aki támogat, aki ösztönöz, aki megerősít, és aki mellett mindezek ellenére attól sem félek, hogy jelentéktelen ember maradhatok." Lakatos Levente: Aktus






El sem tudjátok képzelni milyen boldog vagyok most. Hamarosan jelentkezem egy Menyasszony vagyok sorozattal is :)


6 megjegyzés:

  1. Sok szeretettel gratulálok!! :) Nem is tudtad, hogy meg fogja kérni a kezedet? 15 hó együttlakás nem semmi, mi nem éltünk együtt az esküvő előtt és nekem pl. meglepetés volt, amikor a párom előkapott egy gyűrűt.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen:) Egyáltalán nem tudtam, hogy megfogja kérni a kezem. Hát igen nem semmi, hogy már ennyi ideje együtt élünk, de a közös jövő tervezése már nagyon megvan :) De majd mindent szép sorjában, kb már az esküvő dátuma is megvan, úgyhogy ahhoz igazodva majd jelentkezem menyasszonyos bejegyzésekkel, sőt ha minden jól megy hamarosan költözős bejegyzések is lesznek, lesz változás mostanság az életemben az biztos. De ami a legnagyobb, az jelenleg ami az ujjamon van.

    VálaszTörlés