2015. augusztus 16., vasárnap

TESZT| Nappali hidratáló krém pattanásos bőrre






Sziasztok! Ma ismét egy pattanásos bőrre való termékről fogok nektek írni. Mégpedig egy nappali krémről, hogy én hogyan is használtam és mi a véleményem róla azt tovább olvasva megtudjátok. 




A méregtelenítő arc pakolás elfogyasztása után vettem elő ezt a terméket, úgy gondoltam megnézzük, hogy azokat a pattanásokat el e tünteti amik utána jöttek ki. Hát eltüntetni nem tüntette el, de kevesebb ideig látszott az arcomon a pattanás. Mert én nem az egész arcomra használtam, csak azokra a bizonyos részekre. Sőt az allergiás reakciómat (amit egy krémtől kaptam) azt is sikerült hamar rendbe tennie. De lássuk mit írnak a termékről: 



Antiszeptikus nappali krém, amely fertőtleníti és tisztán tartja a bőrt. Méregteleníti a bőrfelületet, meggátolja a mitesszerek, pattanások kialakulását, redukálja a bőrhibákat.
Használata zsíros, pattanásos bőr esetén:

  • Méregtelenítő, fertőtlenítő hatása miatt, mindennapos használatra ajánlott.
  • Puhán és tisztán tartja a bőrt.
  • A már előzetesen megtisztított bőrre használjunk mogyorónyi mennyiséget, lágy körkörös mozdulatokkal oszlassuk el a bőrön és hagyjuk teljesen felszívódni. Letörlést nem igényel.
Használata száraz pattanásos bőr esetén:
  • Méregtelenítő, fertőtlenítő hatása miatt, a pattanásos részeken használhatjuk alkalomszerűen, amikor érezhetően kezd gyulladásos lenni.
  • Letörlést nem igényel.
  • Igaz nappali krémként van feltüntetve, de bátran használhatjuk éjszakára is, így több ideje van felszívódni a hatóanyagoknak (aloe vera, margosa és bazsalikom).
Hatóanyagai: aloe vera, margosa és bazsalikom.
Kiszerelés: 10 g
Összetevők: tisztított víz, pálmaolaj, Aloe Vera gél, Azadirachta indica (Mityánkcserje), Cantella asiatica (Gotu Kola), bazsalikom karbomer, nátrium- benzoát, fenoxietano

Aki pattanással küzd annak ajánlom.

Ti próbáltátok már ezeket a termékeket?

2 megjegyzés:

  1. Nem igazán látszik a krém a képen. 10 g az jó kevés. Nem próbáltam még, meg vagyok elégedve a Biodermával. Ha nálam már kijön egy pattanás, annak annyi, csak akkor múlik el, ha kinyomom. Próbálom megelőzni, hogy kijöjjenek a pattanások, de ugye ciklikus a dolog. Ha egyik nap megállapítom, hogy jé, nincs pattanásom, másnapra biztos lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Javítom a képet, ahogy haza értem :) Most nekem is úgy ahogy rendben van az arcom, talán az, hogy elkezdtem kialakítani egy rutint segített.

      Törlés