2015. augusztus 15., szombat

TESZT| Facelle intim törlőkendő




Sziasztok Ma egy intim törlőkendőről olvashattok a blogon! Már a 3madik csomagot használom el belőle így tudok már véleményt is írni róla, de ebből gondolom rájöttetek, hogy nagyon megkedveltem ezt a terméket. Hogy miért? Olvassatok tovább és elárulom.





Az intim higiénia talán az egyik legfontosabb pont a nők életében, egyrészt mert alul nyitottak vagyunk, nagyon könnyen "felmászhatnak" a baktériumok ezért különösen nagy odafigyeléssel kell lennünk ezen testrészünk ápolásánál.

Amióta hólyaghurutom volt, még jobban odafigyelek magamra és hála az égnek azóta nem jött elő újra, pedig azt mondják ez egy visszatérő probléma. Amit én csinálok, már többször olvashattátok. Most az egyik módszeremről fogok írni, mégpedig az intim törlőkendőkről, azon belül egy rossmannos termékről. Amiben 15db van.

A csomagolása kicsi táska barát méretű, kis ragasztó csíkkal zárható vissza, ami tényleg jól zár mert az utolsó darabok is nedvesek maradnak benne. Én nagy wc után mindig ezt használom illetve ha nyilvános wct használok. 

Az illata egyszerű visszafogott, semmi tolakodó illatosítás nincs benne, nem csíp, de szépen tisztít.

Engem idáig megvédett a baciktól.  

Ti próbáltátok már?

2 megjegyzés:

  1. Nem, de nedves WC-papír mindig van otthon, abban kb. 80 db van. Viszont ez jó a táskába, főleg, ha lehúzható.
    Én nem vagyok hajlamos ezekre a betegségekre, de ismerek olyat, aki évek óra sehol sem ül rá vécédeszkára, mégis mindig elkap valamit, ez is hajlam kérdése. Meg hát a strandok, fürdők sem éppen a legjobbak ebből a szempontól, éljen az élővíz :D

    VálaszTörlés