2015. augusztus 29., szombat

TESZT| ECO-Z sampon és tusfürdő a mosómamitól

Sziasztok! Ma két termékről hoztam nektek tesztet, úgy éreztem egyben jobb lesz a termékteszt, hisz negatív és pozitív véleményem is van a termékekről. Ezért nem akartam külön szedni, többszöri használat után is ugyan az a véleményem maradt, mint amit első használat után született. Lássuk is a tesztet: 




Az első termék amiről írni szeretnék az nem más mint a sampon. Kezdetnek lássunk róla egy kis ismertetőt mit kapunk a megvásárolt termékért cserébe. 



EcoZ Sheavaj-kókuszvaj sampon 350 ml


Sheavajjal és kókuszvajjal készült natúr sampon. Magyar termék.

Az EcoZ tápláló sheavajjal és kókuszvajjal, lenyűgöző kókusz illattal készülő natúrkozmetikai család, mely ZERO mennyiséget tartalmaz az alábbi kerülendő, máig kérdéses vegyi anyagokból:
- Sodium Laureth/Lauryl Sulphate
- PEG
- Színező anyag
- Allergén illatanyag
-Szilikon, paraffin
- Cocamide DEA

Kezdjük a pozitív dologgal: Az illata valami eszméletlenül finom, aki már evett Kókuszt na az pontosan tudja milyen az illata, nagyon nagyon finom, igazi kókusz nem az a mű illat. Ami a hajon is elég sokáig érződik. Könnyen habzik így könnyű vele dolgozni.

Viszont a negatív, a zsíros (4napos) hajjal nem bánik el, egyszerűen zsíros maradt a hajam, így kénytelen voltam másnap megmosni a megszokott samponommal a hajam, mert nagyon zavart, pedig kétszer mostam.  Úgyhogy nekem sajnos ő nem vált be. 

A következő termék a tusfürdő ugyan abból a termékcsaládból ugyan azzal az illattal. Milyen erről a termékről a véleményem? Előbb ismerjük meg a terméket és elárulom. 




Az EcoZ tápláló sheavajjal és kókuszvajjal, lenyűgöző kókusz illattal készülő natúrkozmetikai család, mely ZERO mennyiséget tartalmaz az alábbi kerülendő, máig kérdéses vegyi anyagokból:

- Sodium Laureth/Lauryl Sulphate
- PEG
- Színező anyag
- Allergén illatanyag
- Szilikon, paraffin
- Cocamide DEA

Összetevők: Aqua, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Coco-glucoside **, Diethylhexyl Sodium Sulfosuccinate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cocos Nucifera Oil, Glycerin, Microcrystalline Cellulose, Citric acid, D-panthenol, Tocopherol acetate, Xanthan Gum, Sodium Ascorbyl Phosphate, Dehydroxyacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Parfum*
*Hipoallergén illat
**ECOCERT minősítésű
Magyar gyártó, magyar munkaerővel készült minőségi terméke!
Az Ecocert követelményeinek megfelelő tartósítószert tartalmaz.
A terméket állatokon nem tesztelték!

Az illata ennek is isteni finom ennek is az igazi kókusz illata van, még fürdés közben is megmarad. Kisit több kell belőle mint a sima tusfürdő de jól tisztít nagyon. Erről csak csupa pozitív dolgot tudok elmondani.

Ti próbáltátok már ezt a terméket?

2 megjegyzés:

  1. Nem mossa meg a hajat? Na, ilyet még nem hallottam, de durva. Pedig rövid a hajad, ha ennyivel sem bánik el, milyen fura sampon ez.

    VálaszTörlés
  2. Álítólag nem könnyen zsírosodó hajra való, arra van más termékük... De kipróbáltam úgy is, hogy a samponommal megmostam és másodjára ezzel úgy jó volt. De önmagában nekem nagyon kevés volt... (már váll alá ér picivel a hajam)

    VálaszTörlés