2015. augusztus 27., csütörtök

Haul| 2015. Augusztus

Sziasztok!

Jó régen volt Haul bejegyzés a blogon, egyrészt mert nem vásároltam sok mindent másrészt kicsit elcsúsztam a bejegyzésekben, de igyekeztem minden nap vagy legalábbis 2 naponta bejegyzést írni, ami remélhetőleg a jövőben is fog működni.











Igazából az augusztusi haul kb kiteszi a tegnapi vásárló körutamat, de úgy gondoltam megmutatom. Igyekszem vissza állni erre is illetve kedvencek bejegyzésekre is, őt hamarosan elfogytak is lesz ismételten

Na de lássuk csak miket vettem:

3dolgot vásároltam a Claire's-ben mégpedig: a legkisebb hajfánkot: 990ft-ért 


100db szilikon hajgumit.


Ezt a tengeres nyakláncot van ám rajt minden, nagyon jól mutat felvéve: 


 H&M-ben 6990ft-ért ezt a nagy pakolós táskát. Hamarosan mutatom mi van a táskámban:)


DM-ben egy Balea vízálló szemfesték lemosót és egy Garnier sminklemosót


 Millandjoy laktóz rágótablettát. Hamarosan írok róla bővebben illetve arról is, hogy miért is vettem meg.

 Veet szőrtelenítő krém utánpótlást.
 CV mitesszer eltávolító tapaszt a müllerből.
 Kleopátra arcmaszkot szintén a müllerből 

 És a végére egy ebelin 2 rétegű kozmetikai kendőt.

Indulhat az új arcápolási rutin :)

5 megjegyzés:

  1. Jó kis Haul, én is nagyon szeretem a Balea szemfesték lemosóját (vagyis majdnem minden Baleaát:D)

    VálaszTörlés
  2. Én még most fogom kipróbálni eddig nem használtam külön szemfesték lemosót. De úgy éreztem ideje kipróbálni. Nagyobb kiszerelés nincs belőle? Vagy ekkora a legnagyobb. Illetve ez meddig elég?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos csak ezt a pici kiszerelést láttam ebből, de méretéhez képest sokáig kitart:)

      Törlés
  3. Jó ez a szilikon hajgumi, nem töri a hajat? És nem húzza? Ritkán fonom be a hajam, többnyire csak otthonra, de hajvégre jó lenne.
    Balea szemfesték-lemosóm volt nekem is, a sima, nem az olajos, szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem próbáltam a hajgumit, nem volt még sok időm a hajammal babrálni, de amint lesz róla véleményem megírom :) Most írogatok bejegyzéseket megint rengeteget előre :)

      Törlés