2015. augusztus 12., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Időutazás

Sziasztok! Eltelt ismét két hét ami azt jelenti, hogy ismét VKP a blogon és szomorúan kell abba is belegondolni, hogy lassan vége a nyárnak, így Augusztus közepén. Ma egy igen érdekes témát kaptunk mégpedig az Időutazást, ami egy elég szokatlan téma és több oldalról meg lehet közelíteni, ahogy én is tenni fogom. Kezdjük is el.


Elsőnek nézzük meg azt mi is az időutazás: "Az időutazás az a tudományos fikció, miszerint a téridőben nem csak térben, hanem időben is lehetséges utazni. Ez a tudomány mai állása szerint különféle paradoxonokhoz vezet (lásd például: időparadoxon), amit az elmélet kutatói igyekszenek kiküszöbölni, ellenzői pedig bizonyítékként hoznak fel."

 Lehetséges e? Nem tudom talán, a mai tudás mellett elképzelhetőnek tartom, azt, hogy van aki képes a múltba visszamenni vagy akár a jövőbe, rengeteg ilyen film is születik.

Ha én visszamehetnék az időbe akkor talán abba a korba mennék vissza, ahol az emberek megértették egymást, a barátok nem szúrták hátba a másikat, a szomszédok jó viszonyban voltak. A családok szeretettbe éltek békességben és boldogan. Vajon volt ilyen időszak? Remélem volt és a mai ocsmány világ jobb lesz idővel. Mert ha jobb lesz valamikor a mostani életkorral a családommal elmennék abba az időbe ahol ez mind lehetséges.

De hogy van e olyan az életben amit megbántam és ha visszamehetnék másképp csinálnék igen van, rengeteg dolog, felsorolhatnám őket, de sebeket tépnék fel. A tetoválásaim közül 1 egy hatalmas hibám miatt készült, amit már mai fejjel tudok, hogy jobb hogy így alakult bár megbántam, de ha akkor azt nem teszem meg ma nem ez az ember vagyok, ma nem ezt az életet élem hanem egy sokkal rosszabbat.

Megbántam, hogy hittem pár embernek, hogy azt hittem a barátságom nekik is olyan fontos mint nekem, mára rájöttem, hogy nem, na ezt ha tehetném vissza forgatnám, ha a mai tudásommal vissza tudnék menni 1-2 évet biztosan másképp csinálnék pár dolgot.

Ha tehetném nagymamám halálos ágyánál ott lennék és elköszönnék tőle, hogy tudja mennyire szeretem. Ha tehetném unoka testvéremet nem hagynám cserben 2 hetet azért mert lebetegedtem, hogy ő elmenjen egy szebb és jobb világba annyi idősen mint most én. Ha tehetném nem mardosna még mai napig a bűntudat, hogy miattam mentél el :'(

De ha előre is utazhatnék, megnézném, hogy az életem úgy alakul e ahogy tervezem, hogy a kis családom létre jön e, azzal az emberrel élek e mondjuk 10 év múlva akit ma úgy érzek ő az életem minden kincse. Aki újra megtanított bízni, aki mellett teljes lehet az életem.

Igen ez az ideutazás elgondolkodtatott sebeket tépett fel, de örülök, hogy megírhattam.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szomorúra sikeredett, de a megtörtént dolgok formálnak minket és ha legközelebb emiatt már másképpen viselkedsz, akkor az fejlődés. Nem hiszek benne, hogy régebben jobb volt, abban viszont igen, hogy vannak most is olyan emberek, akikről írtál, lehet rájuk számítani. Sajnos rossz emberek mindig voltak és lesznek. Én belepillantanék kicsit a jövőbe, csak pár percre, bár tartok tőle, hogy már azzal megváltozna, hogy tudom a jelenben, mi lesz majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen nem lett valami vidám de ez is én vagyok, pedig most tényleg kicsattanok a boldogságtól, kívétel a szemem de az más téma. Én is annyira megnézném mint írtam mi lesz a jövőm, de ha teljesen mást látnék mint amit szeretnék, vagy ha nem az az ember lesz mellettem akit szeretnék nem tudom, hogy bírnám elviselni.

      Törlés