2015. augusztus 26., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Blogolás

Sziasztok! Úgy érzem, amióta a VKP csapatába bekerültem ez a legnehezebb téma amiről írnom kell. De miután mostanság nem adok fel semmit, így megírom ezt is. Nehéz, hisz nagyon tág fogalomról van szó. Rengeteg minden beletartozik, de épp ezért nehéz megtalálni azt, hogy mégis miről szeretnél írni.

Azt, hogy miért kezdtem el, már egyszer leírtam régebben, erre nem is térnék ki külön. Mert ennél fontosabb dolgokról szeretnék írni. Egyrészt az élményeimről amit ez alatt az egy év alatt történt.

1 ilyen dolog, hogy 98 követőm van a facebookon ami számomra hatalmas dolog. Elmondhatatlanúl örülök, megígérem, hogy sűrűbben fogok posztolni oda is :) 

2. A blogon 41 feliratkozó van 42ezer felett az oldal megtekintések száma. 

3. kezd kialakulni egy közösség ami remélem bővülni fog, de ígyis annyira jól esik.

Mit köszönhetek a blognak? Igen sok mindent. Első sorban a kitartást azt, hogy nem szabad feladni az álmainkat. Úgy érzem 1 év után sikerült rátalálnom arra aki vagyok, arra ahogy nekem a legjobb a blogot írni és arra, hogy minden kezdet nehéz de bele lehet jönni. 

Jobban figyelek önmagamra, figyelek a testemre, a hajamra (köztük a haj növesztést is azért nem hagytam félbe, mert a blog van) Rengeteg olyan terméket próbálok ki amit ha nem lenne a blog biztos meg sem vettem volna mert minek. Majd rájöttem, hogy tényleg szuper termék. 

Naponta sminkelek, nem túlságosan, csak egy picit, de máris nőtt az önbizalmam tőle. Kialakult egy arcápolási rutinom aminek a segítségével sokkal szebb lett az arcom. 

A körmömet növesztem, bár már egész szépen megnőtt kicsit vissza vágtam, hogy a műköröm ahol volt az a rész is rendbe jöjjön.

Kialakult egy rendszer az életemben. Betudom osztani a mindennapjaimat. 

Remélem még sokat fogok tanulni és fejlődni, hogy MAGAMHOZ képest még jobb és jobb legyek. Színesebb érdekesebb bejegyzéseket tudjak gyártani.





2 megjegyzés:

  1. Rendszer lett az életedben? :) El sem tudom képzelni, hogy ez mennyi munka lehet, napi elfoglaltság. Ha épp nem érek rá, akkor napok múlva visszaolvasom a cikkeket, mert jó, ha emlékszem, hogy hopp volt erről a termékről szó, megkeresem a posztot.
    Hát igen, ha ennyien követnek, az kötelez valamire, ha valakinek mondod, hogy szépségblogot vezetsz, biztos megnéz, hogy mennyire adsz magadra. Hm, hát a haj- és körömnövesztésen mosolyogtam, nekem ezek mindig változó hosszúságúak, de lényeg az ápoltság, szerintem egy rövid hajat is jól lehet variálni, főleg, ha már vállig ér. Tényleg jó dolog lehet, hogy van egy felület a neten, ami a tiéd :)

    VálaszTörlés
  2. Nagy szerelem lett ez nekem:) Majd csinálok egy posztot valamikor, hogy milyen egy napom :)

    VálaszTörlés