2015. augusztus 5., szerda

TESZT| Elseve Selymes olaj károsodott hajra



Sziasztok! Mostanság igencsak fontos a hajam ápolása főleg, hogy növesztem, sajnos nagyon hullik a hajam, amivel eddig semmit nem tudtam kezdeni, de remélem ez lassan változni fog, mivel nagyon szépen nő, mondhatni már hátul is elérte a váll vonalát (na jó picit már alatta is van) Ezért, most egy hajápolós bejegyzést hoztam mégpedig egy hajolajról olvashattok, ha tovább kattintotok :) 


Csomagolása műanyag átlátszó flakon, az adagolója pumás, amit én nagyon imádok Sárga és lilás kékes a kupakja ami nagyon letisztult és elegáns érzetet ad a terméknek.Az egész csomagolás ezt az eleganciát tükrözi.

  

Nagyon praktikus, hogy az adagolót elfordítva lezárhatjuk a flakont, így nem folyik ki a termék.

Mivel alapból könnyen zsírosodik a hajam, így féltem, hogy nem e fogja tovább zsírosítani a tincseimet. De hála az égnek nem tesz ilyet ez a termék.  A képen is láthatjátok, hogy nagyon vízszerű olajról van szó, ami a használatban is remek, ugyanis nagyon könnyű eloszlatni a hajon, én csak a hajvégekre használom. De mielőtt a hajunkba nyomkodnánk érdemes a kezünkben kicsit felmelegíteni, így sokkal jobban kifejti a hatását.




Az illata nem túl intenzív, talán egy kicsit parfümös de elég sokáig lehet érezni a hajon. Többféleképpen lehet használni a terméket, hajmosás után még vizes hajon, száraz hajon. Festés előtti pakolásként illetve éjszakára is fellehet tenni pakolásnak. Hajfestés előtt nem sokat de szoktam a hajamra tenni, hogy e roncsolja annyira a festék a hajat (nem közvetlenül pár órával a festés előtt)

Amikor használom akkor utána sokkal selymesebb a hajam, kevesebb a töredezett hajvég és sokkal szebb az egész hajkoronám :)
Örülök, hogy megvettem a Glamour napokon. 

Ti használtátok már ezt a fajta olajat?

2 megjegyzés:

  1. Na, ez érdekes, az enyém is Elseve selymes olaj, de üvegben van az olaj, pont ilyen színű üvegben és aranyszínű a kupakja!! Most néztem meg, hogy nekem milyen van, hát pont ilyen. A fele hiányzik már, én csak egy pumpálásnyit szoktam hajvasalás végén a hajvégekre kenni. Meg vagyok vele elégedve vele :) Biztos újítottak a dizájnon, enyém már biztos van fél éves.

    VálaszTörlés
  2. Több színben volt és én ezt a fajtát vettem, még van piros.

    VálaszTörlés