2015. augusztus 4., kedd

DIY| Praktikus tárolás utazáshoz

Sziasztok! 
Miután 2 hét múlva utazunk Horvátországba ezért gondolkodtam, hogy mibe is kéne tenni a kedvenceimet, amiből nem vettem kis kiszerelést. És így jutottam el oda, hogy az http://allinpackaging.hu oldalon található 3 kis tégelybe fogom tenni termékeket. Részletesebben majd, hogy miért ezt viszem, egy későbbi bejegyzésben olvashattok. 


Az első amit megtöltöttem ez a csodaszép mini parfümös tégely. Amit innen tudtok beszerezni. 

A playbojos parfümömet tettem bele, a legegyszerűbb módon.
Leszedtem a kupakot a parfümről és belefújtam az adagoló alján található kis résen keresztül.
Nagyon könnyen lehet használni. nem folyik ki. Ha más parfümöt szeretnétek belerakni miután elfogyott vízzel alaposan mossátok ki és máris mehet bele az új illat. Táskába nagyon könnyen belefér. Biztosan jön velem. 


A másodikként áttöltött dolog a samponom volt, miután 5napra megyünk így úgy gondoltam, hogy miután a tengerben is fogunk fürdeni és azt hiszem életem egyik legfontosabb eseményére is készülök, viszek sampont is. Még pedig ebbe az adagolóba áttöltve.
Jól záródó kupakkal van ellátva, amit egy egyszerű mozdulattal le lehet csavarni.

Máris mehet bele a sampon vagy bármi amit vinni szeretnénk. Teszteltem ám, hogy mennyire biztonságos, egy kis nejlonzacsiba beletettem majd elkezdtem vele ugrálni, dobáltam forgattam és átment a próbán így bátran ajánlom mindenkinek. 


A harmadik termék pedig egy pumpás adagoló, amibe a kedvenc testápolómat mégpedig egy zuhanyzás közbeni testápolót tettem, könnyen lehet vele adagolni, nem folyik.



Ez a három termék biztosan jön velem a nyaralásra. Hogy mit viszek még magammal tartsatok velem.

Ti használtátok már a kis tárolókat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése