2015. augusztus 7., péntek

TESZT| C-Coral körömlak 209 árnyalat



Sziasztok! Ezt a körömlakkot terméktesztelésre kaptam, ami elég sokáig állt a polcomon, ugyanis a köröm növesztés miatt nem kentem fel 3 hétig semmit az ujjaimra. Így mire kipróbáltam addigra sajnos leszedték a honlapról, így linket sajnos nem tudok hozzá hozni, de úgy gondoltam egy bejegyzést így is megér ez a lakkocska.





Nagyon nagyon könnyű vele dolgozni, az ecsete nem csíkoz, már egy rétegben szépen fed. De két rétegben tökéletes. Szép fényes lakkról van szó. Ami alap és fedő lakk nélkül 3-4 napot simán kibír. Úgy érzem ősszel-télen sokszor fogom majd hordani :)




Ti használtatok már ezt a márkát? 






2 megjegyzés:

  1. Nem ismerem a márkát egyáltalán, sosem láttam még sehol. Rajtam biztos nem tartana ki 3 napig, max. két nap, amit bír rajtam egy lakk, színtől és ártól függetlenül. Még a színtelent is 3 naponta újrakentem, amikor régebben csak azt használtam. Nő le és kopik is.
    Szép nyári színe van, kicsit narancsos pirosnak látom.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nem egészen piros árnyalat tényleg van benne egy kis narancsos beütés, én is mivel gépelek kb egész nap, meg boriték meg papír, hamar lekopik. Bár msot egy Pixiboxos lakk van rajtam és a 4napon pattant le épp hogy az eleje, tehát ez nagyon jól bírja :)

    VálaszTörlés