2015. augusztus 9., vasárnap

VILÁGJÁRÓ| Horvátországi Utazós neszesszerek

Végre szabadságra megyek, na jó már voltam egyszer 3 napot Balatonon, de az a Húgom miatt volt. Most viszont édes kettesben utazunk Horvátországba. Amit már szerintem párszor mondtam, hogy sosem voltam tengerparton, így nagyon készülök erre az útra.Úgyhogy most azt nézhetitek meg, hogy mi mindent fogok magammal vinni a neszesszeremben. Lesz benne újdonság az előző balatoni kiruccanásunkra csomagolt neszesszerben lévő között.  





Készüljetek, rengeteg cuccot viszek, így átnézve Jézusom kell nekem ennyi cucc, de igen kell mert csak olyan dolgokat raktam el amire biztosan szükségem lesz a nyaralás alatt. 4 neszesszert fogok vinni amiben csak az én cuccom van kivétel az egyikbe mert az picit vegyes. Na de nézzük is miket viszek.

Az első kupac nem került még neszeszerbe őket igazából fogalmam nincs mibe fogom beletenni. Ezek nem mások mint az orvosságok 


- Vitamin (egyenlőre titok milyen) 
- Fogamzásgátló
- Algópirin
-Rubophen
-Hajvitamin
-Tőzegáfonya
-Calcium pezsgőtabletta
- lázmérő 
(ami a képről hiányzik a széntabletta)
 
Kata Szegedi for Joy neszeszert is tele tömtem lássuk is a tartalmát (amit alatta látsz, az mind belefért)
 


Az első kupac az a hajápoló szerek mégpedig: 

-Loreal Mythic Oil
- alverde citromfű és sárgabarack hajkúra
-Garnier Fructis sampon ( www.allinpackaging.hu tégelyben. )

A tengerben való fürdés miatt fontosnak tartom, hogy a hajamat is kellően ápoljam majd, főleg, hogy a napokban lett festve újra. 

 

A második kupacban 2 tusfürdő van azét viszek kettőt mert egyiket sempróbáltam még így nem tudom mennyire habzik stb stb. 


-Uriage sugras liquide dermatologique
-Kneipp aroma-pflegedusche






 A harmadik kupacban a test ápolásra alkalmas termékek vannak. Mégpedig:

Nivea zuhanyzásközbeni testápoló (www.allinpackaging.hu tégelyben.)
-yamuna shea vajas testvaj
-avon senses garden of eden zuhanyzás utáni -hidratló testpermet  sheavajjal
-pamacs


-schüssler 8-as krém
-Nivea intimo
-Caonatur frissitő lábápoló gél









A következő adag egy lila neszeszerbe került ami szintén telis tele van rengeteg termékkel. Ide legfőképp arc ápoló termékek kerültek és egyéb higiéniás termékek.






 




 

 Fésű és a Rosetti Bizsus 3 hajgumim.




Ebelin arctisztitó
Mádara arctisztító hab
Garnier Micellás víz








Borotalco original dezodor
Frotta nedvestörlőkendő
Aveo körömlakklemosó párna






Signal White Now fogkrém

Curaorox 5460 fogkefe







-Tampon
-Parfüm színtén a  (www.allinpackaging.hu tégelyben.)
-Essence szemöldök csipesz
-Csípés utáni spray
-Borotva






A Pixiboxos neszeszer annyira megtetszett, hogy már akkor tudtam, hogy őt vinni fogom magammal és ami még biztos, hogy a strandtáskába is így ahogy van bele fog kerülni, ugyanis csupa olyan termék került bele, ami ehhez fog kelleni.





-DM SUN Dance 30 faktoros naptej
-Hawaiian tropic 30 faktoros naptej
















Dr. Kelen Sun Save napozás utáni balzsam
  












Faktoros arckrémek egy Uriage és egy Eucerin krém. 







-HiGeen kézfertőtlenítő
-Facelle intimtörlőkendő
-Ellen probiotikus intimkrém





Na végre elérkeztünk a sminkes vonalhoz is, amiből nem akartam sokat vinni aztán még is több lett mint akartam, ugyanis lehet, hogy lesz valami ami miatt sminkelnem kell :)





Az ecsetek:
-Ebelin utazó ecsetkészlet
-Nagy pufi ecset
-Essence korrektor ecset

-Essence pirosító ecset
-Alapozó ecset

-Mülleres púder ecset






-Vattakorong
-Fültisztitó pálcika
-RL Arclemosó tej









-Essence Matt púder
-Noname Bronzosító
-MUA Pirosító



















- NYX szemhélyalap
-Essence 16H korrektor
-RL  Alapozó 
 





-RL Szemöldökceruza
-Barna szemceruza
-Essence Fehér szemceruza
-Essence szemhéjtus
-Loreal szempillaspirál
-Lovly paletta







Kézi tükör (Avonos)










-Butterfly szájfény
-Butterfly Rúzs
Revolution Rúzs




Ennyi mindent pakoltam össze a 17-ei utazásra! 
Tesztekkel már párral találkozhattatok és még fogok jó sok mindenről írni 1-1 tesztet. Tartsatok velem továbbra is.

Ti miket szoktatok vinni az utazásra?


2 megjegyzés:

  1. Mennyi minden :) Érezd jól magad!
    Szerintem inkább több mindent vigyél, ha megteheted, ne hiányozzon semmi.
    Mi elmentünk egy üveg Nurofennel nyaralni, persze csak Pécsre, ott azért esélyes, hogy van gyógyszertár a közelben.
    Tusfürdő, testápoló, tusipamacs, kézkrém, amit szoktam vinni, fogkefe, fogkrém, szájvíz, fogselyem, arclemosó, micellás víz, arckrém, fényvédő, korrektor, púder, rúzs, szemcerka, spirál, pár lakk és lakklemosó. Szemöldökcsipesz, körömreszelő és csipesz. Korongvatta, természetesen. Szoktam vinni nedves vécépapírt és simát is, tartalékba és nedves törlőkendőt. Szerintem ennyit :)
    Ha tudom, hogy hajat is kell mosni, akkor sampon-balzsam-hajvégápoló-hővédő-hajvasaló.
    A ruháknak már kevesebb hely jut :) De mindenféle időre fel kell készülni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, bejegyzés nélkül nem maradtok, mert ütemezek minden napra:) A saját bőröndömbe nem férünk be így kölcsön bőrönddel megyünk. Hát igen mi nők mindent össze tudunk pakolni. De még nincs kész 100%-osan a csomagom, így tuti még kerül be egy két dolog :)

      Törlés