2015. augusztus 6., csütörtök

TESZT| Dr Kelen napozás utáni balzsam



Sziasztok! Elindult a Nyaralásra készülős bejegyzés sorozatom, amiben pár terméket befogok mutatni, hogy szerintem milyen illetve majd lesz egy utazós neszesszeres bejegyzés, az is a közel jövőben, ugyanis kezdek már csomagolni mert 17-én utazunk Horvátországba. Ezt a Dr Kelen napozás utáni balzsamot vittem magammal már a Balatonra is így már tesztelésnek volt alá vetve. Hogy mi a véleményem róla? Olvassatok tovább.



Balzsam használata napozás után elengedhetetlenül fontos gyerekek és felnőttek részére egyaránt, mert a bőr ilyenkor extra ápolást igényel. Kiválóan alkalmas a nap, víz, homok, szél viszontagságainak kitett bőr hidratálására, intenzív regenerálására. Csökkenti a bőrpírt, megnyugtatja, hidratálja a bőrt, helyreállítja zsír- és vízháztartását. Megakadályozza a ráncosodás és egyéb idő előtti öregedés jeleinek kialakulását. Frissességet, kellemes közérzetet biztosít. Arcra, testre egyaránt használható.

Tartósítószert, színezőanyagot nem tartalmaz
Gyógyszerészek által fejlesztett.  

Aktív anyagai: allantoin, mentol, kamilla- és gyömbér kivonat
Kiszerelése: 150 ml

A terméket a pixibagban kaptam, mégpedig a fesztiválos kivitelben. Nagyon megörültem neki, mert én eddig nem használtam sosem ezt a fajtát, így nagy lelkesedéssel vittem magammal a 38 fokos nyaralásra. Ahogy kell második nap pecsenyére sültem, a bal vállam a nyakam, az egész arcom tűz vörös volt és nagyon fájt. Itt már elkezdtem használni.

Nagyon könnyed állagú krém, ami felkenés után rögtön vizes állagúvá válik, vagyis olyan érzés, mintha egy ápoló vízzel kennénk be magunkat, nagyon jól hűsít és segített rendbe tenni a vállam, az arcomat hamarabb. 

Biztosan jön majd velem a tengerre is!

Ti használtátok már ezt a terméket?


2 megjegyzés:

  1. Jaj, az annyira nem jó, hogy máris leégtél. Annyira éget a nap, hogyha lehet, mi nem nagyon mászkálunk kint, de pl. városnézés közben is simán meg lehet égni, én pl. a kertben szedtem magamra kis színt, hiába nem napozok. Kenem magam mindig fényvédővel, a vállamat több rétegben is szoktam ilyenkor.

    VálaszTörlés
  2. Annyira brutálisan éget mostanság a nap, de ezek a 35-38 fokok is közrejátszanak, a vicces, hogy szinte csak akkor voltam napon amikor fél órákra bementünk a vízbe. Hát remélem lehámlok addigra amire megyünk Horvátországba, mert elég jól nézek ki jelenleg ilyen foltokban lóg a bőröm.

    VálaszTörlés