2015. augusztus 21., péntek

TESZT| balea borotvaab





Sziasztok! Ma egy Balea borotahabról olvashatjátok el a véleményem, sose használtam borotva habot, de erről annyi jót olvastam, hogy úgy gondoltam ki kell próbálnom ezt a terméket :) Vajon bevált?


A csomagolásra térek ki először, nagyon nőies szép rózsaszín rögtön feltűnik a Fürdőszobánk polcán, ha kitesszük. Szép kecses formája van így nagyon jól kézbe fogható és használható.

Egy pumpán keresztül kell kinyomni a habot ezért kevés kell belőle. Az illata istenien finom, mondjuk most nagyon rákattantam az ilyesmi illatú termékekre sőt leálíthatatlan vagyok a Mangós jégkása fogyasztásával.
 A penge nagyon könnyedén siklik, szinte élvezetessé teszi a borotválkozást - én eddig mindig tusfürdőhabon vagy testápolón keresztül borotválkoztam. Érezhető a különbség a kettő között.
 
 Leöblíteni nagyon egyszerűen, mert a felesleg csak úgy siklik le a bőrről. Egyetlen egy negatívumot tudok felhozni mégpedig az, hogy borzalmasan szárít, olyan érzésem van, mintha kisütötték volna a lábam, a Nivea zuhanyzás közbeni testápolóm kevés +ban bekell még kennem magam. 

Összességében jó a termék, bár a negatív dolog miatt még mindig inkább a Szőrtelenítő krémre esküszöm.


Ti próbáltátok a Balea borotvahabját? :)


2 megjegyzés:

  1. Szárít? Az nem jó. Ritkán használok lábra borotvát, inkább csak télen, tusfürdővel együtt lerántom a szőrt. Bár epilálni is elég gyakran kell, nyáron mindig azt használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sajnos engem nagyon szárított, próbáltam többször, de egyszerűen olyan száraz lesz a bőröm ahol használom, hogy nem bírom elviselni. Az epilátort én nem bírom egyáltalán :(

      Törlés