2015. augusztus 22., szombat

TESZT| Hajolaj hajhullás ellen






Sziasztok! Szerintem már olvashattátok a blogon, hogy csomóban hullik a hajam, na úgy gondoltam elő veszem ezt a hajolajat hátha segít, mert tényleg tarthatatlan állapotok uralkodnak. Hogy segített e azt még nem árulom el, olvass tovább.









 Mielött rátérnék a tesztre, nézzük meg mit írnak róla a honlapjukon.


Hatóanyagai: Amla, brahmi, bhring-raja kivonat.
Használata: erős hajhullás esetén az olajat 36-38 oC-ra felmelegítve bemasszírozni a fejbőrbe és a hajba. Legalább 2-3 óráig hagyjuk törölközõvel becsavart hajunkon.
Kiszerelés: 20 ml

A hajhullás ellenszere
Gyakran előfordul, hogy valamilyen okból elkezd hullani a hajunk és ez ijesztõ lehet, ha túlzott mértékben történik. Ennek számos oka lehet, többek között a stressz, a helytelen életmód, vitaminhiány, egy rossz sampon, vagy gyakori hajvasalás. Megelőzhetjük a fejbőrünk és hajhagymáink károsodását a megfelelő sampon használatával!
A sampon akkor ideális, ha megállítja a hajhullást és elősegíti a haj újra növését. Ha nem kezeljük fejbõrünket, a folyamat végül kopaszodással és a haj teljes elvesztésével végződhet.
Az ajurvédás hajolaj remek választás Önnek, ha a hajhullás problémájával küzd! Segít megállítani a hajhullást, gyógyítja a fejbőrt és újraéleszti a hajhagymákat. Ha fakó, élettelen a haja, hajolajunk új, ragyogó fényt ad neki. Hajkoronája nem csak gyönyörű, hanem egészséges is lesz termékünktõl.
A természetes alapanyagokkal elkerülheti az allergiás reakciókat és a további tünetek megszûnnek. Nem marad más, csak a puha és csillogó haj!
Próbálja ki, hogy tartósan megõrizhesse haja épségét és szépségét!

A hajam tényleg szép lett tőle, de a haj hullásomon kicsit sem segített. Ez nem biztos, hogy a termék hibája, de nem azt kaptam amit vártam tőle. Nem éreztem soknak, könnyen ki lehetett mosni, nem lett zsírosabb tőle a hajam, csak a hulláson nem változtatott. 
Nagyon örültem volna, ha beválik, de így kereshetem még az igazit. 

Ti használtátok már? Nektek bevált? 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon megijednék, ha csomókban hullana a hajam. Vérkép nem mutatott ki valamit? Páromnak volt egy kopasz foltja, egyszercsak eltűnt, a fodrász is csodálkozott, hogy kinőtt a haja. Vitamint szedjél mindenképpen, jó a DM-es, akár folyamatosan is lehet szedni, bár én csak 3 hónapos kúrákat szoktam tartani. Érdemes hajgyógyászhoz is elmenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vérvételen még nem voltam, gyűlölöm a vérvételt képes vagyok elájulni is. A dm-es vitamint szedem folyamatosan, talán egy kicsit jobb lett a helyzet+ szedek még más vitamint is.

      Törlés