2015. augusztus 23., vasárnap

TESZT| Isana Secret Rose dezodor





Sziasztok! Ma bemutatom nektek az Isana Secret Rose dezodorát, amit én igazából csak utazáshoz vettem, de néha néha befújom magam reggelente is. A gyártók ígérete az, hogy 24 óra védelmet nyújt, de hogy igaz e? Olvass tovább és elárulom.

 
A virágos friss illat és az E-vitamin formula hosszú távú frissességeset ígér.

Csomagolás: A dezodor egy fehér-rózsaszín köntöst kapott gyönyörű Rózsa fejekkel. Igazán nőknek tervezett külcsín. 



Illat: A dezodor illata tényleg rózsa illatú imádom ezt az illatot, nagyon intenzív.


Alkalmazás: A dezodort nagyon könnyű permetezni A szóró fejből pont kellő mennyiségű termék jön a bőrre. Borotválkozás után is lehet használni nem csípi a területet mint sok más dezodor.

Hatás: A dezodor sajnos nem tart, egész nap mint ahogy ígérte. De a munka nap végéig kitart.  Nagyon megszerettem ezt a kis terméket, tuti, hogy újra fogom venni, mert 1-1 városnézéshez tökéletes.

Ti próbáltátok már ezt a fajta dezodort?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon rászoktam a Rexona stiftjére, bár gyorsabban fogy, mint a golyós. Isanához nem jutok sajnos, nincs felénk Rossmann.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Stiftesek nekem nem nagyon jönnek be, őt is inkább csak utazásokon használom, de arra megfelelt nagyon :)

      Törlés