2015. augusztus 17., hétfő

Teszt| Isana Tusfürdő Mini Sheavaj & Passiógyümölcs




Sziasztok! Ma egy utazó méretű tusfürdő tesztet hoztam nektek, mégpedig ahogy a címben láthattátok egy Isana tusfürdő tesztet. Lassan kifogy, így tudok normális véleményt írni belőle. Keveset szoktam használni, mert utazásokkor pamacsot használok. 







Direkt utazáshoz vettem mivel kis utazó méret, ha kifogy akkor megfogom tartani a tubusát, mert jó lesz más tusfürdő beletöltésére, de ne szaladjunk ennyire előre még teszteljük a terméket :)


A tubusa kicsi, kézre esik, a kupakja jól zár, könnyű kinyitni, de nem nyílik ki amikor nem kéne. 

Az illata valami isteni finom szerintem, tényleg kevés kell belőle könnyen habzik, jól tisztít.

Igazi utazás barát termék :)

Ti próbáltátok már? 
Szoktatok ilyen kis kiszerelésű terméket venni?

4 megjegyzés:

  1. Praktikus a kicsi termék utazáskor, bár mi egy db nagyot vittünk 4 főre :) Balea sensitive tusológélt. Rossmann nincs a közelben, ha nagy ritkán eljutok Rossmannba, akkor aloés joghurtos tusfürdőt szoktam venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem általában elég a kicsi, vőlegényem nem használja azt amit én, így már a kis üvegek gyűjtögetésébe kezdtem, hogy legyen mibe áttölteni majd az aktuális termékből ha utazunk :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a Rossmann saját termékeit, olcsók és általában elég jó minőségűek, de ezt még nem próbáltam:)

    VálaszTörlés