2015. augusztus 2., vasárnap

TESZT| Montagne Jeunesse tápláló maszk - Passion (lehúzható maszk)




Sziasztok! Arcmaszkot fogok ma tesztelni, ami még szerintem nem volt a blogon. 2+1 akcióban jutottam hozzá még jó pár hónapja, de csak pár napja éreztem késztetést ahhoz, hogy kipróbáljam, hogy mi a véleményem róla? Olvassatok tovább és elárulom.







"A maszk antioxidánsokban gazdag ( gránátalma, áfonya és maracuja ),mélyen tisztítja a bőrt és védi a környezeti hatásokkal szemben. Kitűnő kezelést nyújtanak a Montagne Jeunnesse maszkok, amikor a bőrödre ráfér egy kis kikapcsolódást."

 Összetevőinek listája: 
Aqua (tisztított víz ), polivinil-alkohol, alkohol Denat., PPG -1 -PEG -9 -lauril -éter -glikol, PvP, glükóz, Parfüm ( Fragrance ), xantángumi, Rubus idaeus ( málna kivonat ), propilénglikol, Punica granatum ( Gránátalma mag kivonat ), Vitis vinifera ( piros szőlő  kivonat ), Passiflora incarnata ( golgotavirág virág kivonat ), PEG -35 Castor Oil, Vaccinium macrocarpon ( Cranberry ) Fruit Extract, Aloe barbadensis ( Aloe vera ), Nelumbo nucifera ( lótusz virág kivonat ), Oenothera biennis ( ligetszépe kivonat ), Panax ginseng gyökér kivonat, tokoferol (E-vitamin -acetát), laktoperoxidázt glükóz -oxidáz, CI 14700 ( Red 4), CI 60730 ( Ext Violet 2).
 
Hogy használd:
- mosd meg arcod meleg vízzel, hogy a pórusaid kinyíljanak és az élénk keringésed miatt a hatóanyagok könnyebben felszívódjanak
- vidd fel vékony rétegben a maszkot az arcodra kerülve a szemek környékét és az ajkakat illetve a hajvonalát.
- majd feküdj le, pihenj és relaxálj amíg a maszk kifejti a hatását 10-15 perc alatt 
- húzd le a maszkot az arcodról
- végül távolítsd el  a maradékot meleg vízzel

A maszkot hetente egyszer érdemes használni, és egy tasak 1-2 alkalomra elegendő.

 Az illata valami eszméletlenül finom, olyan igazi gyümölcs illat, szívesen megettem volna, de nyugi nem tettem. Az arcom a használat után sokkal üdébb és frissebb lett. Biztosan újra fogom venni, ha egy könnyű nyári gyümölcs illatra vágyom, ami még szépít is :)  

Ti próbáltátok már ezt a fajta maszkot? 

2 megjegyzés:

  1. Még nem, szinte soha nem használok maszkot, régebben viszont rendszeresen vettem lemosható Avonosakat, DM-eset, inkább pihenés céljából, hosszú távon nem volt nagy hasznuk, inkább pillanatnyilag üdítették fel a bőrömet. Valami agyagosat jó lenne keresni, csak mindig elfelejtem.

    VálaszTörlés
  2. 8-án jövök egy agyagos arcpakolás tesztel :) Én se sűrűn szoktam ilyeneket használni. De néha jól esik lazítani.

    VálaszTörlés