2015. augusztus 3., hétfő

TESZT| Schüssler 8-as mélyhidratáló krém




Sziasztok! Ma egy krémről lesz szó a blogon, amit teszteltem szinte mindenhogy, mindenféle időjárásban, mindenféle problémára. Így egy teljes körű véleményt tudok róla írni  Mire is való ez a krém: Víz hiányos bőr és narancsbőr kezelésére, illetve helyenként zsíros, tág pórusú bőrre nagyon hatásos.





 100%-ban természetes összetevők:

VÍZ:
A víz általában az összetevők listájának első helyén szerepel, így a Schüssler krémeknek is alapeleme. A tisztított víz kozmetikumainkban is oldóanyagként funkciónál a többi összetevő számára, és miután bekerült a bőrbe hidratáló hatású.

SHEAVAJ:
A finomítatlan shea vaj Észak-Ghána területéről származik. Rendkívűli bőrregeneráló képessége miatt igen népszerű természetes krém, különlegessége abban is rejlik, hogy 100%ban adalékanyagmentes. A shea vaj bőrfiatalaító hatásának titka abban rejlik, hogy alkotóelemei szinte teljesen megegyeznek a bőr által termelt által termelt zsírok összetételével, így bőrünk könnyedén visszanyeri természetes szépségét! Gyors felszívódásának és hosszan tartó hidratáló hatásának köszönhetően a Schüssle krémek egyik legfontosabb alapanyaga. A Schüssler-sókhoz hasonlóan a shea vaj is segít a bőr önygógyító képességének erősítését.

SÁRGABARACKMAG OLAJ:
A sárgabarack magjából préselt olaj kiválóan hidratál és lágyabb, rugalmas hatást biztosít a bőrnek. Magas A vitamin tartalma miatt nagyon tápláló, kitűnő a vízhiányos, száraz, érzékeny bőr kezelésére. Szekezete nagyon hasonlít bőrünk faggyú anyagához, így rendszeres használatával a bőr kisimul, selymessé válik.

JOJOBA OLAJ:
Ez a népszerű növényi olaj szerkezetének köszönhetően kiválóan alkalmas pattanás kezelésére, a bőr faggyútermelésének csökkentésére. Különleges képessége abban rejlik, hogy feloldja a a fölösleges faggyút, így vízzel lemoshátová teszi azt, ezért gyakran használják arctisztításhoz is. A jojoba olaj ezen tualjdonságai mellett antioxidáns és gyulladáscsökketnő hatással is rendelkezik.

KÓKUSZDIÓ VAJ:
A finom illatú összetevőt a kókusz pálma magjának szárított beléből készítik, az így nyert olaj táplálja és feszesíti a ráncokat. 100% természetes alapanyag ezért közkedvelt összetevője a natúrkozemtikumoknak. A kókuszvaj antibakteriális hatású, megakadályozza kisebb vágások, pattanások elfertőződését. Különösen alkalmas száraz, repedezett bőr ápolására.

KAKAÓVAJ:
A kozmetikumokban használt zsiradékot is kakaóbabból nyerik, így enyhe csokoládé aromája van. A természetes alapanyag segít a bőr rugalmasságának és kollagén termelésnek a fentartásában, kiválóan hidratál. A kakaóvaj nem fényérzékeny ezért gyakran alkalmazzák nyári, nappali készítményekben is.

LIME:
Krémeinknek kellemes illatát szintén 100% természetes alapanyag a zöldnarancs, ismertebb nevén a lime kölcsönzi.


Narancsbőrőm az nincs hála az égnek, de srtiám annál inkább, így azt nem tudtam tesztelni, hogy arra milyen hatással van. De amit én nagyon teszteltem az a vízhiányos bőr. Ezt több féle kép is. Egyrészt mikor megújítottuk a lábamon lévő tetoválást, az első 2 nap fóliázástól annyira kiszáradt a lábam, hogy legszívesebben lemartam volna a lábamat a tetoválás körül. Így elkezdtem a 8-as krémmel kenni, 2 nap alatt rendbe hozta. Így én előszeretettel használom a kiszáradt lábaim kenésére is. 

A másik amit tud: zsíros Tág pórusú bőr rendbetétele. Ezt is próbáltam, mondhatom kevésbé zsírosodik az arcom, szépen hidratál, szépen segített rendbe tenni az arcom.

A krém használatában egyetlen egy negatív dolgot tapasztaltam, az pedig az a fura réteg amit a bőrre képez. De nem nagyon észrevehető, de mégis érzékelni lehet. Épp ezért arcra nagyon ritkán használom ugyanis nem nagyon tudok rá sminkelni, mert engem zavar. De elképzelhető, hogy simán elbírja az alapozó/BB/CC krémet is, én nem mertem kipróbálni. Viszont ez a negatív dolog a lábamnál pozitív volt, mert olyan érzés, mintha lezárta volna a bőr felszínét a külső hatásoktól és csak a gyönyörű összetevői hatolhatnak be a bőrbe.

Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a krémet igazi favorit lett. 


Itt tudjátok elérni a terméket, ha megszeretnétek rendelni.


Próbáltátok már ezt a csodát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése