2015. május 8., péntek

Elfogytak I.

Sziasztok! Az első elfogytak bejegyzésem a blogon, sose szoktam sűrűn lehasználni semmit, de most sikerült pár dolgot. Mostantól az ilyen flakonokat stb stb külön össze fogom gyűjteni és mikor összegyűlt egy kupac akkor arról beszámolok.


A fenti képen az összes terméket láthatjátok ami elfogyott. Amiről még nem írtam és úgy gondolom hogy kell írnom arról hozok majd külön tesztes bejegyzést :)


Az első termék ami a listámon szerepel az a Baba kamillás folyékony szappanja nagyon kellemes illata van. Én nagyon szerettem vele kezet mosni, most az aloe verás változatát használjuk  Bár én most át fogok térni egy másik folyékony szappanra, hogy minél hamarabb tudjak arról írni nektek.
Újravenném: Igen


Alverde krémes alapozója ami azt hiszem a bőrhibák eltüntetésére volt jó. Elég sokáig elég volt, ugyanis én csak a pattanásaimra tettem amikor nem volt kedvem korrektorral babrálni.
Újravenném: Talán


Fa dezodor: Régen nagyon szerettem, télre nagyszerű választásnak bizonyult, de így hogy beköszöntött a jó idő, már nem érzem tartósnak, a nap végére érzem, hogy izzadok, így ha ezt használtam, akkor a táskámba kellett legyen egy dezodor a frissítés miatt.
Újravenném: Még van egy azt elhasználom de nem, találtam nála jobbat.



Isana festett hajra való samponja: Nagyon szerettem, mert tényleg gyönyörűen tisztított de megtaláltam a számomra tökéletes sampont
Újravenném: Talán

A tökéletes sampon számomra a Garnier Fructis sampon, róla már olvashattatok bejegyzést akkor is elmondtam, hogy imádom imádom és imádom :)
Újravenném: Már meg is tettem

Hát ezek azok a termékek amiket idáig elfogyasztottam ebben az évben. (na jó volt több is csak azok kidobásra kerültek már)  Szeretnék rendszeresen majd ilyen bejegyzést is hozni mert nekem nagyon tetszenek másoknál, hátha nektek is fog nálam :)

8 megjegyzés:

  1. Hogyhogy nem használsz el semmit? :) Nálam eléggé jól fogynak a dolgok, sőt legtöbbször egyszerre fogy el minden, na az idegesítő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy tusfürdőt is minimum 3 hétig használok, mert nem sokat kell magamra kennem belőle. Sampont is 3-4 naponta használom abból se sok fogy. De most már tényleg rá állok a fogyasszuk az otthon felhalmozott kincseimet

      Törlés
    2. Ez nekem új, én addig használom a sampont, amíg el nem fogy, tusfürdőt is. Bár kiteszünk vagy 3-at, de attól még elfogy mind szép sorban. Sminktermékeim is fogynak, ha több is van, betankolok, akkor egy ideig nem vásárolok.

      Törlés
    3. 12 tusfürdőt sikerült felhalmoznom, ebből kettőt használok most, az egyikben utolsó fürdésre van már csak benne, samponból most kezdtem el az új dobozzal, abból is van pár. Mostanság csak létfontosságú dolgot vásárolok.

      Törlés
    4. Én is legalább 4-5 félét használok mindenből párhuzamosan :))))) Ezért fogynak lassan a cuccaim, mert ha veszek valamit azt muszáj rögtön kibontani, kipróbálni és szeretem azt, ha van "választék" a polcon :D Látom nem vagyok egyedül ezzel :) ;)
      Parfümből most közel 10db van megkezdve, tusfürdőből kb. 5, samponból csak 3... kézkrémből 6... :))))))))))

      Törlés
    5. Hát nem vagy egyedül ezzel :) De erről leszokni hát nem tudom hogy lehetne :) 10db parfüm????? Aztaaa

      Törlés
  2. nekem se fogy el semmi :D valahogy megunom, vagy nem is tudom, veszek még egyet váltogatom, aztán még egyet... jó, tusfürdő azért fogy, de pl. testápoló nem nagyon, annyi van...
    az alverde milyen színű? vagy ez már a kiürült tégely a képen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az már a kiürült tégely ami a képen van. Akkor megnyugodtam, hogy nem csak nekem nem fogy el semmi, de igyekszem elfogyasztani már ami megvan bontva.

      Törlés