2015. május 3., vasárnap

TESZT| Neutrifit – Az immunrendszerért - növényi összetevőket tartalmazó étrend-kiegészítő

Sziasztok! A képen 5db terméket láttok, ma ebből az elsőről hoztam tesztet. miután 2 hete alkalmazom, úgy éreztem már tudok róla írni hitelesen. Miután tesztelésre kaptam ezeket a termékeket, nagyon izgatott voltam, főleg, hogy én azon bloggerek közé tartozom, akik a negatív dolgot is elmondják, még akkor is, hogyha azt a terméket tesztelésre kaptam. De ezzel a termékkel nincs semmilyen negatív tapasztalatom. A bejegyzés első felében magával a termékkel ismerkedünk meg a második felében pedig a véleményem olvashatjátok.



Neutrifit – Az immunrendszerért - növényi összetevőket tartalmazó étrend-kiegészítő  
60 kapszula
A készítmény összetevői közül a Withania somnifera gyengeség, kimerültség, fáradtság és csökkent koncentráció esetén segít fenntartani a fizikai és mentális kapacitást. Az Asparagus racemosa javítja a szervezet ellenálló képességét a stresszel szemben. A Glycyrrhiza glabra pedig hozzájárul az idegrendszer erejének fenntartásához.
A készímény az OETI-nél 14282/2014 számon notifikált, zöld pipával ellátott termék.



Leírás

Neutrifit – Az immunrendszerért - növényi összetevőket tartalmazó étrend-kiegészítő  
60 kapszula
Nettó tömeg: 28,2 g
Összetevők:
Withania somnifera, Asparagus racemosa kivonat, Glycyrrhiza glabra kivonat, Emblica officinalis, Nardostachys jatamansi, Pterocarpus santalinus, Asphaltum punjabianum kivonat, Térfogatnövelő segédanyag: kálcium-foszfát
Ellenjavallat: Ismert túlérzékenység bármely összetevővel szemben
Figyelmeztetés: Ha Ön gyógyszeres kezelés alatt áll, használat előtt kérjük egyeztessen kezelőorvosával. Az étrend-kiegészítő tabletták nem helyettesítik a normál, vegyes étrendet és az egészséges életmódot. 12 év alatt nem használható. Terhesek és szoptató anyák nem használhatják.

Adagolás: Naponta egy kapszula bevétele ajánlott.



A termék lágy kapszula, az illata és az íze picit furcsa nekem, de nem is vártam virági illatot és gumicukor ízt. De miután nem kóstolgatom, hanem rögtön miután bekaptam iszom rá így nem érzem. 

Munkahelyen rengeteg stressz ér, folyamatosan el tudnék aludni. így, örültem, hogy ezt a terméket választhattam, az első napokban semmi különöset nem éreztem, de KB a 4. napon a napközbeni mindjárt elalszom érzés megszűnt, kevesebb dolog volt, ami kiakasztott (1-1 kolléga beszólásai stb. stb.) Így a napközbeni fáradtságot leküzdöttem ennek a "csodaszernek" köszönhetően. Bár olyan 8 körül rám jön a fáradság, de nem várok egy étrend-kiegészítőtől 0-24 es pörgést, hisz nem is ez a dolga. 

Egy szó, mint száz ennek a terméknek 5/5 pontot adok, nálam nagyon bevált. 

Ár/érték árnyban is kitűnő mivel 60 kapszulát kapunk 2590ft ért, ami 60napra elegendő így 1 napi ilyen étrend-kiegészítőnk 43Ft-ra jön ki.

Ti próbáltátok már ezt a fajta étrend kiegészítőt? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése