2015. május 25., hétfő

TESZT | L'Oreal False Lash Wings Intenza szempillaspirál

 



Sziasztok! Nem is tudom volt e már spirál teszt a blogon, ha még nem ideje elkezdeni :) 
Ezt a spirált most tavasszal a Glamour-napok alkalmával szereztem be, miután sok jót olvastam róla, illetve nem volt még L'Oreal termékem, így nagyon örültem, hogy a zsákmányolás sikeresen zárult. De hogy be vált e azt ha tovább olvastok megtudjátok :)







A spirál csomagolása nekem nagyon tetszik, feltűnő de mégis elegáns, nem érzem túl soknak bár már van rajta pár új lenyomat ami miatt simán vehetnének róla új lenyomat mintát, de ha áttörlöm akkor szépen lejön.



A spirál keféje különleges, mert nem mindenhol vannak sörték, és azok is változó méretűek. Én a hosszabb részét használtam, mert az esett kézre a könnyű spirálozáshoz. A kisebb sörtékkel az alsó pillasort könnyen kifestettem. 




A képeken egy rétegben használtam, bár amúgy is így szoktam. Szerintem így is elég látványos a változás. Hatalmas pillákat csinál, ami tényleg feltűnő én nagyon szeretem, főleg, hogy mostanság kb a spirálozás kiteszi a sminkemet.  Egyetlen hátránya ezzel szemben, hogy nap végére (olyan 6 óra elteltével) hajlamos lemorzsolódni egy kis festék az alsó szempillák tövébe . 






Összességében viszont nagyon meg vagyok vele elégedve. Szépen kiemeli a pilláimat és elég fekete is. Úgyhogy nem bántam meg, hogy megvettem :)


Ti próbáltátok már ezt a L'Oreal spirált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése