2015. május 4., hétfő

Teszt| NIVEA Sensitive éjszakai arckrém

Sziasztok! Ma ismét egy tesztel jövök nektek, amiről én csakis negatívat tudok mondani, de miután anyukám kipróbálta ő pedig csupa pozitív dolgot, ezért meg is kapta most Anyák napjára egy teljesen originált változatát és a nappali krémet is, ahogy tud arról mondani bármit, jövök azzal a tesztel is. De most lássuk az éjszakai krém tesztjét: 

(A képeket a mostani ajándékáról készítettem, ugyanis aki követ facebookon, az tudja, hogy meghalt a laptopom és kb minden képem, videóm elveszett róla.) 



Kezdem az én véleményemmel: 1 hétig használtam a terméket, ugyanis azt vettem észre, hogy apró piros pöttyök jelentkeztek az egész arcomon. Így abbahagytam, mert vagy valamelyik összetevőre vagyok allergiás vagy nem tudom, de nekem nem vállt be, az amúgy is pattanásos arcomat pedig nem kínoztam tovább. Ha az én nézeteimet kéne nézni, akkor a termék illata (ami szerintem isteni finom) miatt adnék neki 1pontot az 5ből.


De jöjjön az igazi teszt rész: 

Csomagolás: 

Nagyon szép üveg tégely ami kék színben pompázik, ezzel sejtetve, hogy igen ez egy esti krém.

Leírás:

A Sensitive éjszakai arckrém hidratálja az arcbőrt és segít csökkenteni az érzékeny bőr 3 fő tünetét: 1. pirosság, 2. feszülés, 3. szárazság.
Gazdag formulája édesgyökér kivonattal és szőlőmagolajjal megnyugtatja az irritált bőrt, láthatóan csökkenti a bőrpírt és intenzíven hidratál. Támogatja az arcbőr regenerációs folyamatát az éjszaka során. Az esti arctisztítást követően vidd fel a krémet megtisztított arcbőrre apró, felfele ívelő körkörös mozdulatokkal a szemkörnyék kihagyásával. 


Vélemény: 

Nagyon selymes lett tőle anyukám arca, olyan babapopsi tapintású, sokkal kisimultabb lágyabb. Egyszóval, neki erre a termékre volt szüksége. Ő aki sose krémezte az arcát, most minden este használja mert imádja. Azt a pár percet amíg felkeni csak saját magára fordítja. +40 felett neki nagyon tetszik és nagyon bevált. 

Most én pl 1500ft-ért vettem a DM-be tehát 1000-2000Ft között mozog az ára, de nagyon sokáig elég, mert nem kell belőle sok.

Ti használtátok már ezt a fajta krémet? Mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

  1. Anyum is bármit kenhet az arcára, nagyon szép, ránctalan bőre van, meg szoktak hökkenni, hogy már 60 éves. Niveát is szokott, Helia D-t, nekem ezek zsírosak, úgyhogy nem használom őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez annyira érdekes tényleg. Pedig azt hinné az ember, hogy ami nekem nem jó az az édesanyáknak sem jó, pedig itt a példa, hogy de jó. Én szerettem volna elhasználni, de nekem nem jött be sajnos :(

      Törlés