2015. május 28., csütörtök

TESZT| Revlon Professional Nutri Colos Creme 1002- 3in1 direkt színező pakolás




Sziasztok! Ma egy hajas bejegyzés jön, mégpedig egy hajpakolás amit a Pixiboxban kaptunk, miután én szőke vagyok (sötétszőke) így én örültem, hogy pont szőkéknek való minta volt benne. Nagyon sokan nem tudták kihasználni mert más volt a hajszínük. Az én véleményem megszületett, ha érdekel olvass tovább.













Direkt színező pakolás festett szőke és melírozott haj ápolására kozmetikai összetevőkkel; színerőt, lágyságot és ragyogást adó hajápoló koktél ionos pigmentekkel, AHA gyümölcs savakkal.
3 adag található állítólag benne én simán használtam 5ször is, így kialakult róla a véleményem, ami részben jó részben nem. A negatívval kezdeném ugyanis a színével egyáltalán nem csinált semmit, tehát aki azért nem használta, mert mondjuk vörös én nyugodt szívvel ajánlom, nem lett se szőkébb semmilyen a hajam.

Kinyomva a pakolás lila színű amitől kicsit megilyedtem, de a hajon ez nem látszik. Az illata valami mesés. Nagyon puha selymes lesz tőle a hajam, sőt még talán a szárításnál is sokkal hamarabb sikerült szárazra szárítani mintha nem használtam volna. A kifésülés is valami mesébe illően könnyű.

Nem venném meg újra, de nagyon jó terméknek tartom mint sima hajpakolás. 

Ti használtátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése