2015. május 19., kedd

TESZT| Sába Hidrogél Szőrtelenítés Borotválkozás után

 Sziasztok!


Ismételten egy termék tesztet hoztam nektek, ami már megint a szőrtelenítésről fog szólni, de most nem is a folyamatról magáról, hanem az utána lévő ápolásról, mégpedig egy hidrogélről, na igen nekem sem mondott elsőre sokat de utána olvasva és látva a hatását meglehet érteni.








A Sába Hidrogél bőrnyugtató hatású, használata érzékeny bőrűeknek is ajánlott. Uniszex termék. Háromféle értékes aromaolaj hatóanyaga bőrnyugtató hatású. Etanol tartalma enyhén tonizál, az allantoin -a zsírvisszapótló anyagokkal együtt-, a bőr lággyá és selymessé teszi. Természetes menthol tartalma hűsít. Rendszeres, napi használata az ép, egészséges hámréteg fenntartását biztosítja.      
*nyugtatja és regenerálja a bőrt (körömvirág olaj)
* hidratál és tonizál (citrom olaj)
*természetes úton csökkenti a gyulladást (levendula olaj)
* a mentol hűsítő hatással bír



Igazság szerint én nem használtam ezt a gélt, egyrészt mert áttértem a szőrtelenítő krémre másrészt nekem évente talán egyszer pattog ki a bőröm. Na de páromnak minden borotválkozás után, nagyon csúnyán és fáj is neki. Kipróbálta ezt a terméket és...


A csomagolás: 100ml tubusban van, nagyon híg maga a gél, sokkal sűrűbbre számítottam. De nagyon könnyű elkenni, felkenésnél egy rövid ideig fehér a bőrön.


Használat:


Felkenés után páromat csípte, de pár perc múlva már nem volt semmi probléma, több mint valószínűleg a mentol miatt. Pár órán belül gyönyörű szép piros foltok szoktak megjelenni rajta, de most nem jött ki, nem fájt neki nem égett.. Harmadnapra előjött egy két pötty de nem olyan sok mint szokott lenni és elmondása szerint nem is fájt neki.


Minden borotválkozás után használja már. Mert ha csak egy kicsit is javult a helyzet már előrébb vagyunk.


Ti használtok ilyesfajta terméket? 

6 megjegyzés:

  1. Nálunk mindkettőnknek érzékeny bőre van, csak férjemé szárazabb, ekcémára hajlamos, enyém pedig zsíros.
    Hét közben inkább villanyborotvát használ, pont emiatt, a hétvégi szőrnövesztés után persze kell a pengés. Nem ken mást magára, csak Balea sensitive gélt, borotválkozás után pedig Bioderma Sensibio Rich krémet. Nem pattog ki azóta.

    Én nem mernék olyasmit magamra kenni, amiben alkohol és mentol van, mindegyik csíp természetesen és irritálhat is.

    VálaszTörlés
  2. En hasznalom ezt epilacio utan(Braun epilatorral) evek ota. Nekem bejott. A pirossagot gyorsan elmulasztja a labamon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem használok epilátort, mert nem bírom fáj stb stb.

      Törlés
  3. Én több mint 10 éve használom ezt a hidrogélt. Korábban az arcszeszektől olyan lettem, mint egy pöttyös labda. Égett és begyuladt a bőröm, melynek köszönhetően pattanásokkal lett tele az arcom, igy csak 3-4 naponta tudtam borotválkozni.
    Mióta ezt a gélt használom, naponta tudok pengével borotválkozni.
    Gyengéden ápol és az illata is enyhe, nem tolakodó. Néhány arcszesztől hányingerem lett és le kellett mosnom az arcomról olyan erős "illata" volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy egy férfi is elolvasta és hogy érdekli, mostanság sok férfi termékről is fogok írni. Én még nem próbáltam ki, de neki tényleg nagyon bevált ez :) Remélem így is marad :)

      Törlés
  4. Én több mint 10 éve használom ezt a hidrogélt. Korábban az arcszeszektől olyan lettem, mint egy pöttyös labda. Égett és begyuladt a bőröm, melynek köszönhetően pattanásokkal lett tele az arcom, igy csak 3-4 naponta tudtam borotválkozni.
    Mióta ezt a gélt használom, naponta tudok pengével borotválkozni.
    Gyengéden ápol és az illata is enyhe, nem tolakodó. Néhány arcszesztől hányingerem lett és le kellett mosnom az arcomról olyan erős "illata" volt.

    VálaszTörlés