2015. május 15., péntek

TESZT| Veet Natural Inspirations Szőrtelenítő Krém Érzékeny Bőrre


Sziasztok! Ma ismét egy termék tesztet hoztam nektek mégpedig egy olyan termékről ami most nyáron különösen aktuális lehet, mégpedig a szőrtelenítés mert ugye ki szeretne szőrös lábbal, karral vagy akár bikini vonallal menni nyaralni vagy felvenni egy szoknyát. Most  Lolly blogján talált szőrtelenítő krémről olvashattok. Amit hát lekel lőnöm a poént IMÁDOK. De azért olvassatok tovább és megtudjátok, hogy miért.








A Veet Szőrtelenítő krém érzékeny bőrre Natural Inspirations™ a simaság olyan élményét kínálja, ami a borotválkozáshoz képest kétszer tovább is tarthat. A krém a gyökérek közelében hat a makacs, rövid szőrszálakra is.
• Természetes Szőlőmagolaj kivonattal készült
• Hidratálttá varázsolja bőrét
• Bőrgyógyászatilag tesztelt
• A természetet idéző frissítő illat.
Fedezze fel a természet érintését az új Veet Szőrtelenítő krém érzékeny bőrre Natural Inspirations™ használatával.
Az új Veet Szőrtelenítő krém érzékeny bőrre Natural Inspirations™ bőrét hidratálttá és selymesen simává varázsolja. A krémben lévő Szőlőmagolaj kivonat bőrpuhító tulajdonságáról és frissítő illatáról híres, melyet a természet inspirált.
A Veet Szőrtelenítő krém érzékeny bőrre Natural Inspirations™ a szőrszálakat lágyan távolítja el a gyökerek közeléből, ráadásul a rövid szőrszálakon is hatékony.

A csomag tartalma

  • Egy 100 ml-es tubus simító lapátocskával (spatula)
Amikor először kinyitottam a tubust, kicsit fura illata volt, nem az a kellemes illat, de miután megszagoltam a szőlőmagolajamat rájöttem, hogy annak az illatát érzem. A tubussal volt egy kis fenntartásom, hogy hogy fogom tudni kinyerni belőle magát a krémet, de ez sem okozott nagy gondot, szépen ki lehet nyomni és annyit amennyire éppen szükségünk van.

Használat előtt bizonyosodjunk meg róla, hogy a szőrteleníteni kívánt bőr felület teljesen száraz, és mentes mindenféle krémtől, szappantól, parfümtől stb. Kb 2-3 mm vastagságban, amennyire csak lehet egyenletesen vigyük fel a krémet a spatula segítségével, nekem könnyebb volt kézzel felvinni az érintett területre.

Ezután várni kell néhány percig míg hat a készítmény. 5 maximum 10 percet ír, nekem 10 perc után szépen kiszedte a szőrt, 5 percnél még nem volt tökéletes. Miután én este szoktam szőrteleníteni így az esti arcápolási rutinom + a fogmosás ideje alatt szépen hat a krém, majd be a zuhanyzóba az aktuális fürdésre...

Az idő leteltével a spatula segítségével kell eltávolítani a krémet és egyben a szőrt is. Ugyanúgy kell használni, mint egy borotvát, de kicsit erősebben kell rányomni, hogy minden szőr szálat eltávolítson. Ha ez elsőre nem is sikerül 100 %-osan, ne ijedjünk meg, mert miközben egy törölközővel szárazra töröljük az érintett testrészt, az eltávolítja a maradék szálakat is. 
Tehát a krém segítségével teljes mértékben eltávolítható a nem kívánatos szőr ami 4 nap után kezd el kibújni, de nem látszik, csak ha nagyon nézegeted. 10 nap után éreztem úgy, hogy elég nagy már a szőr és le lehet szedni, ettől nem lett durvább sem erősebb a szőr.

Összességében szerintem megéri az 1499ft-os árát. Ugyanis nekem bőven elég lesz 1 hónapra a termék, teljes testre. A borotvát ahol tudom teljesen lecserélem, ugyanis azzal 2-3 naponta  kellett, ami egy hosszabb nyaralásnál sem kell ezzel bajlódni.

IMÁDOM 

Ti milyen módszerrel szabadultok meg a szőr szálaktól?

4 megjegyzés:

  1. Én cukorgyantát és epilátort használok, bár sajnos gyorsan nő a hajam és a szőrszálaim is így néha egy kis borotvát i be kell iktatnom, hogy 1-2 nappal eltoljam a szőrtelenítést. Próbáltam én is ilyen szőrtelenítő krémeket, de nekem nem váltak be. Foltokban szedte le a szőrszálakat és nekem még a törcsis módszer után sem lett teljesen sima a böröm. :( Viszont a cukorgyantát imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az epilátortól meghalok, annyira fáj, hogy nem tudom elviselni, de ennél ugye az az érdekes, hogy pl a lábszáramon van tetoválás az elviselhető volt. A cukorgyantát próbáltam, nekem az nagyon maszatos volt és nem volt tökéletes. Ez a szőrtelenítő nekem teljesen bevált, sehol nem hagyott foltokat, csak tényleg arra kell figyelni, hogy erősen kell rányomni a spatulát a bőrre :)

      Törlés
  2. Maradok az epilátornál. Az a legolcsóbb, mert megvan nagyon régóta, több, mint 10 éve. Évente kb. egy csomag DM-es borotvát használok, ennyi a felhasználásom. Valahogy a krémtől idegenkedem. Szerintem mindenkinek meg kell találni a neki megfelelő módot, mint minden más területen.

    VálaszTörlés
  3. borotva. a gyanta egyrészt nekem nagyon fáj (a cukor különösen), másrészt macerás nyáron, epilátort nem merem :D, krémet meg nem szeretem. így marad a jó öreg borotválás!

    VálaszTörlés