2015. május 11., hétfő

Pure By Pixibox 2015/II

Sziasztok! Kicsit megkésve de megmutatom, hogy az én PIXIBOXOMBA mi lapolt :) Nagyon izgatott voltam mert nem kaptam meg a szállításról az smst, de a második napon hozzám is megérkezett a gyönyörű szép csomag :) Amin mint látjátok, már szerepel a saját kis ragasztó szalagja. Amivel biztosra mehetünk, hogy mi bontjuk ki elsőre a csomagot. De nézzünk is bele, és tudjátok meg, hogy nekem ez most elnyerte e a tetszésemet.
 



A dobozka kinyitása után a már ismert levél mintát találjuk. Ha ezt felhajtjuk akkor a termékek ismertetőjét találjuk alatta a termékekkel. Amik utána nézés után már sokkal de sokkal többre jönnek ki mint amennyi a doboz volt maga. Tehát ár-érték arányban 100%-ig megérte, főleg hogyha még tetszik is a doboz, de erről majd a bejegyzés végén.



A doboz tetején rengeteg szórólapot találunk, amiben van egy 10%-os kupon is illetve egy termék mintákat rejtő szóró lap is :)



Az összes termék a dobozban :)



 
1. Mádara Trial Set - három mintát tartalmazó szett
A Mádara márka számomra teljesen ismeretlen márka volt mindeddig. Sosem hallottam még róluk és nem is próbáltam még egyetlen egy terméküket sem, pedig nagyon kutakodok már a naturkozmetikumok iránt. Ebben a szettben három mintát találunk:
- Moon Flower színezett hidratáló Rose Beige árnyalatban. Elfedi a hibákat és a finom vonalakat, frissé és ragyogóvá teszi az arcbőrt.
- Time Miracle szemkörnyékápoló érett bőrre. Újjáépíti és feszesebbé teszi a szem környéket, a fáradtság jelei, a szarkalábak és a finom vonalak észrevehetően csökkennek használatát követően.
- Deep Moisture Fluid normál/kombinált bőrre. 24 órán át tartóan hidratál, a száraz és a zsíros területeket egyensúlyba hozza az arcon, a bőr rugalmasabb és feszesebb lesz tőle.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tudnak a kis minták, de egy picit várnom kell a kipróbálásukkal, ugyanis az arcom megint mellékhatás áldozata lett. (de erről majd egy nagyon személyes bejegyzésben írok)
 
 

2. Mádara Purifying Foam - teljes kiszerelés 
Minden bőrtípusra szánt arc tisztító hab. A leírás szerint dús és könnyű hab formulája van, az északi cickafarkfű kivonatnak köszönhetően mélyen és gyengéden tisztítja a bőrt és a sminket is eltávolítja, anélkül, hogy kiszárítaná azt. A bőr felfrissül és puha lesz tőle.
Aktív összetevői között a cickafarkon kívül megtalálható még a rózsavíz, a kamilla, körömvirág és az orbáncfű. Kíváncsi vagyok, hogy a sminket tényleg eltávolítja e maradéktalanul majd tesztelem ezt is. Még őt se próbáltam, de ami késik nem múlik :)

 

3. Az Annemarie Börlind BB krém Minta- 15ml
  • Intenzíven hidratál
  • Halványítja a bőrhibákat, ráncokat
  • Könnyű fedést, üde tónust biztosít
  • Ápolja és nyugtatja a bőrt
  • Védelmet biztosít az UV sugarak károsító hatásaival szemben, megelőzi az idő előtti bőröregedést

A hidratáló nappali arcápoló növényi hialuronsavval megköti a vizet, ezáltal a bőr egyenletessé, üdévé és ragyogóvá válik.
Mostanság nagyon sok BBkrémet halmoztam fel amiért kicsit szomorú voltam, hogy ezt kaptam, de utána rájöttem, hogy itt a jó idő, úgysem nagyon fogok már alapozni és tökéletes lesz ez a termék, ahogy néztem az árnyalata is jó hozzám, szépen fed a szín minta alapján. a karomon az eret nagyon szépen elfedte :)
 


4. CaoNatur Sampon száraz és töredezett hajra- Teljes kiszerelés 

Mandula és Búzavirág kivonattal

Természetes hatóanyagokat tartalmazó készítmény.
Szilikon olaj-, parabén- és színezékmentes termék!

Hatóanyagokban gazdag komponensei intenzíven ápolják a hajszálakat. A különleges mandula és búzavirág kivonat aktívan hidratálja a fejbőrt, és mélyrehatóan táplálja a hajhagymákat.
Alkalmazás: vigye fel a CaoNatur sampont a nedves hajra, masszírozza be, majd alaposan öblítse ki.
Na ennek különösen örültem, ugyanis mint tudjátok haj növesztésben vagyok és próbálom a legtöbb terméket kipróbálni ami segít, na ha ő segít a töredezés helyreállítására illetve megelőzésére akkor fantasztikus.


5. Kell a Púder pigment minta - 0,15g
Még nem volt alkalmam a márka termékeivel sminkelni, de ha már kaptam egy mintát, akkor miután valahogy kibányásztam ebből a zacskóból valamilyen sminkembe befogom építeni, amiről majd hozok is sminkes bejegyzést :). A Kell a Púder pigmentekről itt olvashattok többet.



 
A Curaprox márkától Evinél hallottam először,így ő nem volna ismeretlen számomra, miután agyon dicsérte így remélem nekem is jó tapasztalataim lesznek. Most a májusi nagy bevásárlásom alkalmával leginkább a fehér szín dominál ezért különösen örültem, hogy szép fehér a fogkefe is :)



7. Vöslauer szénsavmentes ásványvíz - 0,33L
Sokak számára az egyetlen kakuktojás ez a termék, én különösen örültem, egyrészt mert sosem ittam még ilyen vizet másrészt meg a külső szépségünk (na nem mintha annak tartanám magam) a belsőnkön is múlik. Nagyon oda kell figyelni a napi folyadék fogyasztásra, így ha elmegyek valahova ez a kis kiszerelés remekül belefog férni a táskámba és ha szomjas vagyok csak elő kell vennem.





Összegzés: Ismét telitalálat volt ez a kis dobozka, nagyon nagyon tetszik és örülök minden egyes terméknek ami benne lapult :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése