2015. május 7., csütörtök

Hajnövesztő projekt 1 felvonás

Sziasztok!

Eltelt már egy hónap azóta, hogy elkezdtem úgy ténylegesen növeszteni a hajam, mert szeretném felkötni, kontyot csinálni stb stb. Nagyon nehéz ez az időszak, mert idegesíti a nyakamat rendesen, de valamit valamiért. Nem használok semmilyen hajnövesztő vitamint semmi ilyet. Csak az előző bejegyzésben látottakat.

A képek majd magukért fognak beszélni, nőt a hajam, kb 3cm simán megvan. De mire eljutok a célig nagyon sok ilyen pár mondatos szösszenetet fogtok olvasni.
A Garnier sampon nagyon bejött még mindig nagy kedvenc :) Hajolajat és hajbalzsamot is elkezdtem használni.




Amikről hamarosan jövök tesztel is, emlékeztek még a Pixi boxos hajpakolásra? Na arról is hamarosan hozok majd bejegyzést :)



Halkan megsúgom, hogy mindenféle növesztésben vagyok, köröm (igen leszedtem a műkörmöt és kevertem magamnak kis körömnövesztő/erősítő kencét) illetve szempilla növesztésbe is kezdtem. A napokban jövök róla bejegyzéssel. Jön a nyár változom én is, változnak a terveim stb stb.

Találkozunk 1 hónap múlva.

2 megjegyzés:

  1. Ez az a hosszúság, amit én nem bírtam, mert egy év múlva is rövid, akkor ér váll alá. Mióta hosszú a hajam nincs elfekvés, reggeli beállítás, kevesebb a macera.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben az 1 hónapban minimum 10szer elgondolkodtam azon, hogy na most levágom és pont. De a cél lebeg a szemem előtt, vagy a nyakamon :P

      Törlés