2015. május 30., szombat

Film kritika| 2.rész Máris Hiányzol


 
Sziasztok! 
Múlt héten írtam akönyv kritikában a Máris hiányzol című könyvről már ott elmondtam, hogy imádom ezt a könyvet és megszeretném nézni a filmet. Ha érdekel számomra, hogy tetszett a film akkor olvassatok tovább és megtudhatjátok.










Fülszöveg: 

Jane kislány korában rendszeresen, minden vasárnap elkísérte az anyját, Vivient a Tiffanyhoz, miközben ő a képzeletbeli barátjával, Michaellel találkozott. Húsz esztendővel később Jane-ből sikeres üzletasszony lett, aki arra készül, hogy feleségül menjen a jóképű vőlegényéhez, Hugh-hoz. Ám ekkor váratlanul újra felbukkan az életében Michael, és arra figyelmezeti Jane-t, hogy gondolja újra a dolgait. A döbbent és hitetlenkedő Jane rájön, hogy soha nagyobb szüksége nem volt Michaelre, mint most.

Ha nem olvastuk a könyvet akkor egy nézhető romantikus film amin igazán lehet sírni, bár miután úgy lett beharangozva, hogy a könyvből csinálták a filmet hatalmas nagy csalódás. Ugyanis már a film legelején előjött egy ellentét mégpedig az, hogy Michael (Eric Winter) nem is 30 éves férfi hanem egy Janeval egy idős gyermek illetve, hogy Jane (Alyssa Milano) nem is a 9. születésnapjára hanem a 10.re készül. Na de nézzük tovább hátha csak ennyi volt az ellentmondás. De nem... Michale nem is akkor megy el mint a könyvben... hát sorozatos csalódás van már az elején...

Innentől kezdve a filmet próbáltam úgy nézni, hogy egy teljesen más történet... De sajnos nem sikerült. Úgy érzem ez volt az utolsó film amit a könyv után néztem meg, ugyanis idáig egyik sem volt pozitív dolog.

Ti láttátok a filmet?

1 megjegyzés:

  1. Nem ismertem a történetet, de Alyssa Milano miatt megnézném. Azért fura ennyire eltérni a könyvtől, nem szeretem az ilyesmit.

    VálaszTörlés